5 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook gehad na het slurpgeluid van het putje 😅🤣 Duurde een aantal weken en is vanzelf weer over gegaan.... Wel steeds hem er weer in gezet, vaak was het dan maar heel kort en wilde hij eruit. Nu kan hij weer uren in bad zitten en onder de douche staan😏

2 jaar geleden

Hier ook gehad na het slurpgeluid van het putje 😅🤣 Duurde een aantal weke ...
Als ik probeer, is het echt direct grote paniek en probeert ze eruit te klimmen met alle macht 😓

2 jaar geleden

Reactie op Hamerke

Als ik probeer, is het echt direct grote paniek en probeert ze eruit te kli ...
Ja hier ook gehad. Uiteindelijk langzaamaan weer onder de douche gekregen en toen bad weer

2 jaar geleden

Hier ook een grote krijs partij opeens. Hij wil niets meer, niet in douche bad of wasbak. Ik heb gelezen dat ze in deze fase ( mijn zoon is 2 jaar en 3 maanden ) een levendige fantasie krijgen en dus ook erg bang kunnen worden voor bv doucheputjes en bijbehorende water wat weg stroomt. Ze zijn “ bang “ om daarin meegezogen te worden. Of dat ze toch een x shampo in hun oogjes hebben gekregen en dit nu associëren met een naar gevoel. Geen idee of dat het is maar ik struggel in ieder geval sinds 2 weken met zelfde probleem.

VRIEND

2 jaar geleden

Ah ja dat hebben wij ook gehad. We hebben heel levendig uitgelegd wat er gebeurt en waar al die geluiden vandaan komen. Na drie uitdagende badsessies is alles weer 'normaal' - zij legt het nu ons uit 😅