18 Reacties

3 jaar geleden

Mijn dochtertje (8mndn)vindt de miracle cup vooral heel leuk om mee te spelen en heen en weer te schudden. Volgens mij krijgt ze er nog niks uit. Voordeel daarvan is wel dat het waterballet een stuk minder nat is dan met een tuitbeker 😂Dus ik lees mee voor tips over hoe er mee te leren drinken. Geen ervaring met de Avent..

3 jaar geleden

Ik leer ons manneke nu hij geen flesjes haast meer wil, dan maar yoghurt met fruithapje erdoor uit de tuit beker drinken😂 gaat met een beetje knoeien heel goed

3 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Ik leer ons manneke nu hij geen flesjes haast meer wil, dan maar yoghurt ...
De 360graden beker gaat hier met stapjes. Wordt nog een knoei boel als hij ermee gaat gooien.

3 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

De 360graden beker gaat hier met stapjes. Wordt nog een knoei boel als hij ...
Van welk merk gebruik je de 360 beker?

3 jaar geleden

Reactie op Migisa

Van welk merk gebruik je de 360 beker?
Durf het niet te zeggen, er staat Nijntje op😂 en zit nu in de vaatwasser. Volgens mij eigen merk van trekpleister of Kruidvat.

3 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Durf het niet te zeggen, er staat Nijntje op😂 en zit nu in de vaatwasser. ...
Ik denk van de Kruidvat inderdaad. Ik zag ze gisteren liggen. Thank you!

3 jaar geleden

Ik heb voor mijn oudste dochter destijds die roze beker gekocht, ideaal! Ga het voor mijn jongste dochter ook gebruiken.

3 jaar geleden

Wij hebben de munchkin beker. Hele fijne beker, lekt niet behalve als hij er mee gooit. Dan komt er wel een klein beetje uit.

3 jaar geleden

Wij zijn heel tevreden met de munchkin beker. Wij zijn hier een paar maand geleden al stilletjes aan mee gestart en nu kan ze hem goed vasthouden. Soms juist nog hulp nodig om de beker hoog genoeg te houden.

3 jaar geleden

Ik heb deze week die munchkin gekocht voor mijn dochter maar ze snapt er echt niks vind. Ze moeten er echt uit slurpen om er iets te krijgen toch? Ik begreep hem ook niet en verslikte me de eerste keer omdat ik niet verwacht had dat er water uit de rand kwam 🙈

3 jaar geleden

Ik heb de munchkin, maar dat ging het begin goed en nu speelt hij er alleen mee. We proberen nu drinken te geven uit een open bekertje of de munchkin zonder deksel, maar het is altijd hopen dat hij wat binnenkrijgt haha

3 jaar geleden

Ik heb er een van NUK. Op het begin snapte ze er niks van. Maar spelenderwijs kreeg ze door hoe het moet. Ben tevreden met de beker. Heb extra zonder handvatten omdat ze het anders vastpakt en ermee gaat schudden en spelen.

3 jaar geleden

Avent gehad bij de oudste en nu munskin bij de jongste. Voorkeur gaat absoluut uit naar de munskin. Daar moeten ze idd iets aan zuigen maar krijgen niet meteen een hele flinke slok binnen als je alleen een maar op de rand duwt. Als ze er mee spelen geeft het ook minder troep 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Nikki89

Ik heb deze week die munchkin gekocht voor mijn dochter maar ze snapt er ec ...
Onze zoon snapte het ook niet. Tot ik de rubberen rand er even afhaalde en hem zo een slok gaf. Toen heb ik de rand er weer opgezet en snapte hij dat er dus water uit kon komen en begon te drinken!

3 jaar geleden

Ik zou de Munchkin beker aanraden! Wij hebben eerst een andere gehad (Nijntje beker van Prenatal) maar de Munchkin beker gaat veel makkelijker na mijn idee. Mijn dochtertje heeft het even moeten ontdekken maar na een paar dagen lukte het haar al goed!

3 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Onze zoon snapte het ook niet. Tot ik de rubberen rand er even afhaalde en ...
Oh dat ga ik ook eens zo proberen!

3 jaar geleden

Update: Ze drinkt goed uit de Munchkin. Bij de eerste slokjes hielp ik mee door op de rand te drukken. Nu snapt ze het meestal wel en zuigt ze zelf eraan. Ik ben er blij mee. Bedankt dames!