12 Reacties

4 jaar geleden

Stomme vraag hoor; maar is hij niet gewoon moe..? Kindjes die moe zijn kunnen naar hun oor/oren grijpen, doet de mijne ook. Zeker als hij echt moe is krijst hij erbij...

4 jaar geleden

Bij doorkomende tandjes kunnen kinderen ook naar het oor grijpen heb ik ergens gelezen. Mijn moeder vertelde dat ik een botontsteking had in het oor toen ik zo klein was. De huisarts zag toen ook geen oorontsteking. Er kwam toen af en toe wel vocht uit mijn oor.

4 jaar geleden

Een van de symptomen als ze tandjes krijgen is aan de oren trekken.... misschien tandjes?? Al een bijtring geprobeerd? Of misschien een van die middeltjes om tandpijn te verminderen ( kom even niet op de naam) ze kunnen er flink last van hebben.

4 jaar geleden

Ik heb wel gelezen dat doorkomende tandjes hiermee te maken kunnen hebben. Vaak gaat dat ook samen met verkoudheid of diarree omdat de weerstand wat lager is. Weet niet of het dat kan zijn?

4 jaar geleden

Tandjes/ kiezen kunnen ook al door komen he ... dan krijgen ze hier ook las krijgen

VRIEND

4 jaar geleden

Aan tandjes had ik ook gedacht maar andere symptomen die erbij horen zoals veel kwijlen en diarree heeft hij niet. Maar ja, ze hoeven natuurlijk niet altijd alle symptomen te krijgen... bijtring heeft hij en dat vindt hij wel fijn. Misschien dan inderdaad toch de tandjes die beginnen

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op VvA

Bij doorkomende tandjes kunnen kinderen ook naar het oor grijpen heb ik erg ...
Dat is een goede om botontsteking ook in de gaten te houden, dankje!

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Stomme vraag hoor; maar is hij niet gewoon moe..? Kindjes die moe zijn kunn ...
Geen stomme vraag maar ik denk niet dat het vermoeidheid is. Hij wordt juist in de nacht wakker en schreeuwt dan met grijpen naar zijn oor

4 jaar geleden

Reactie op JackH

Aan tandjes had ik ook gedacht maar andere symptomen die erbij horen zoals ...
Niet perse alle symptomen hoeven zich te tonen. Mijn zusje heeft een gaatje in haar oor(trommelvlies) kan pas geopereerd worden als ze ouder wordt, dit heeft bij haar ook heel veel pijn veroorzaakt en er mocht absoluut geen water in haar oor komen. Ik heb zelf vroeger ook oorpijn gehad, vaak snachts, niks hielp, toen kreeg in paracetamol. Het bleek door de kou en tocht te komen.

4 jaar geleden

Dit kan zijn omdat er een ader achter het oor een beetje verstopt kan zitten met wat "vuil bloed". Bij ons dochtertje was dit ook het geval. na 2 beurten was dit probleem zo goed als opgelost... mss kan het ook bij jullie helpen...

4 jaar geleden

Reactie op JackH

Aan tandjes had ik ook gedacht maar andere symptomen die erbij horen zoals ...
Hier had Lieke helemaal geen symptomen voor de tandjes, behalve het verdikte tandvlees en witte puntjes erop. Ineens waren er 2 tandjes, ze heeft geen kick gegeven. Achteraf zeg ik ja ook 2 luiers met dunne poep.. het is voor elk kindje anders het krijgen van tandjes