15 Reacties

5 jaar geleden

Via marktplaats of hebben vriendinnen/collega's niet iets wat je kunt overnemen?

5 jaar geleden

Bij de h&m online heb ik tot nu toe goede kleding voor een betaalbare prijs kunnen vinden

5 jaar geleden

Reactie op 7sanne

Via marktplaats of hebben vriendinnen/collega's niet iets wat je kunt overn ...
nee koop liever nieuwe kleding! Maar bedankt voor 't meedenken

VRIEND

5 jaar geleden

Op de site van Noppies is nu uitverkoop, daar heb ik leuke betaalbare kleding gevonden.

5 jaar geleden

Het valt me op dat er toch weinig keus is naar mijn beleving. Ik ben voor betaalbaar en casual gegaan en bij de H&M geslaagd met leuke basics qua broeken en shirts.

5 jaar geleden

Ik kreeg als tip de asos, die hebben best betaalbare zwangerschapskleding die niet zo enorm saai is als de meeste kleding bij de hennes. Niet allemaal mijn smaak maar iig wat gevarieerder

5 jaar geleden

Lidl is deze week, vanaf donderdag 8/8/19 weer positiekleding in de aanbieding. Niet helemaal leeg kopen want ik ga ook :)

5 jaar geleden

Reactie op Essie293

Lidl is deze week, vanaf donderdag 8/8/19 weer positiekleding in de aanbied ...
Ik houd de website van lidl al zo lang in de gaten, maar de maten worden niet bijgevuld. De gangbare maten 38-40-42-44 zijn allemaal uitverkocht. Echt jammer want er zitten wel leuke items tussen.

5 jaar geleden

H&M heeft fijne en betaalbare broeken

5 jaar geleden

Reactie op SonaXX

Ik houd de website van lidl al zo lang in de gaten, maar de maten worden ni ...
Ik had nog niet verder gekeken op de site of iets. We gaan het zien in de winkel van de week.

5 jaar geleden

Ik heb er 2 in de uitverkoop bij de Prenatal gehaald. Zag ook een leuke bij de C&A voorbij komen op de website, maar toen ik in de stad was waren ze net die vestiging aan het verbouwen en was ie gesloten.

5 jaar geleden

Wehkamp, Otto, Noppies, Bonprix, Asos

5 jaar geleden

Wehkamp is er veel aanbod! Heb ik van de week ook geshopt :)

5 jaar geleden

Twee broeken (zonder buikband) van Mamalicious gekocht in de opruiming bij Zalando. Daarnaast ook broeken te leen van mijn schoonzus en vriendinnen.

5 jaar geleden

Zalando heeft altijd leuke aanbiedingen. Noppies heeft erg fijne broeken alleen moet je die buikband wel prettig vinden. Nu in de zomer vind ik dat niet zo, straks in de winter misschien wel weer lekker.