9 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou het niet opdringen. Volg hem hierin. Hij is het aan het ontdekken. Pushen zou averechts kunnen werken. Mijn dochter had hetzelfde toen ze 2 werd in jan. Eind februari wilde ze ineens luier uit. Meeste van de tijd gaat het goed maar nog steeds veel ongelukjes. En soms wil ze ook een luier en dat is prima.

2 jaar geleden

Mijn kindje speelt er nu mee. We volgen hem. Van de zomer gaan we het proberen buiten in z'n blote gat.

VRIEND

2 jaar geleden

Wij vragen of ze in het weekend de 'wcluier' aan wilt. Een luier broekjes zodat we die makkelijk aan en uit kunnen doen voor de wc met bril verkleiner. Soms wil ze het heel graag en soms helemaal niet. Dan hoeft het ook niet. Alles op zijn tijd.

2 jaar geleden

Zijn jullie 'ineens' gaan oefenen met de wc of zag je dat je kind er interesse in heeft? Gebruike jullie een toiletverkleiner op de toilet? Er is namelijk ook een stoeltje. Dan zit het kind niet op de toilet maar op de stoel te plassen

2 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Zijn jullie 'ineens' gaan oefenen met de wc of zag je dat je kind er intere ...
Ze gaf ineens aan dat ze moest plassen dus zette haar op het potje. Soms deed ze iets en soms was het voor de grap.

2 jaar geleden

Hier is het precies t zelfde. Maar idd komt zeker wel. Wij willen t ook in de zomer gaan doen. Lekker in de blote billen. Succes

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Zijn jullie 'ineens' gaan oefenen met de wc of zag je dat je kind er intere ...
Ik gebruik juist de bril verkleiner om zo veel mogelijk als in het echt te oefenen. Anders ben ik bang dat ze gewend raakt aan het potje/stoeltje en ze de grote normale wc straks weer erg wennen vind. Dus meteen op de grote wc, zo normaal mogelijk.

2 jaar geleden

Wij hebben laatst de zindelijkheids training gedaan van snuggle en dreams. Drie dagen echt even doorzetten. Zijn nu een week of 4 bezig en nog amper ongelukjes. Een aanrader als je het mij vraagt.

2 jaar geleden

Jullie kinderen zijn nu aan het trainen. Geven juie hen nog wel een luier?