35 Reacties

VRIEND

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde probleem. Gebruik nu even een goedkopere variant die tussen lente en herfst in zit en dat is prima voor nu

4 jaar geleden

Hey, wij hebben ook de puckababy en hij slaapt nu in de herfst slaapzak met enkel een rompertje. Wanneer het kouder wordt doen we zijn pyjama erbij aan. Werkt hier nu perfect!

4 jaar geleden

Bij de Hema en de Wibra - vast in meer winkels, maar hier koop ik ze altijd - verkopen ze wat dikkere pyjama's.. bijvoorbeeld die op de foto. Mijn zoontje krijgt deze aan als het nog ietsje te koud is .. als de slaapzak eigenlijk nog ietsje te warm is krijgt hij alleen een romper aan, eventueel met lange mouwen. 😊

4 jaar geleden

Reactie op Sheila34

Ik heb hetzelfde probleem. Gebruik nu even een goedkopere variant die tusse ...
Ik zag ook de kidz bag voorbij komen, maar die is eigenlijk vanaf 2.5 jaar! Een teddy met korte mouwen, maar weet niet of die dan juist weer heel groot uitvalt..

4 jaar geleden

Misschien heb je hier iets aan? Is van Puckababy 👍🏼

4 jaar geleden

Reactie op sylvana/

Hey, wij hebben ook de puckababy en hij slaapt nu in de herfst slaapzak met ...
Voelt hij/zij dan niet heel warm/klam aan in de herfstvariant?

4 jaar geleden

Reactie op sylvana/

Misschien heb je hier iets aan? Is van Puckababy 👍🏼
Ja, die hanteren wij.. Maar als ik deze volg dan heb ik een koude zoon die wakker wordt 'S nachts. Wij gebruiken de herfst variant nu ook, maar voor mijn gevoel heeft hij het dan eigenlijk nét te warm.

4 jaar geleden

Ik gebruik dan wel de newborn bag want mijn dochter past nog niet in de 4 seizoenen maar ze heeft wel de teddy variant aan. Met romper en pyjama. En het is rond de 21 graden op de kamer. 😅 Heb ik dan zo'n koukleum? Ik lig zelf ook in een pyjama onder de herfstdeken.

4 jaar geleden

Wij hebben hem 2 weken geleden gekocht. Sylvester slaapt in de hele zak, niks eruit. Maar hij heeft alleen een rompertje erin aan. Hij slaapt er een stuk beter door. Hiervoor had ik een dunne slaapzak (hema) met een pyjama, maar elke ochtend koude beentjes en voeten. Ik denk dat hij regelmatig wakker werd omdat hij het koud had. Als het echt koud wordt doe ik hem nog een pyjama aan in de slaapzak. Wij zijn er heel blij mee

4 jaar geleden

Ik heb de 4 seizoenen slaapzak, mijn dochtertje slaapt al in de herfst slaapzak. Met een pyjama’tje. Zou je niet de herfst slaapzak kunnen doen en dan bijvoorbeeld het broekje uit kunnen laten? Of broekje met korte mouwen rompertje? Of alleen een rompertje eronder? Ik vind het soms ook allemaal zo lastig, te warm of te koud😅 als ik het idee heb dat ze het koud heeft dan temperatuur ik haar sochtends altijd en pas ik daar der kleding op aan.. blijft puzzelen

4 jaar geleden

Bij ons is het trouwens maar 19 graden op de kamer 😊

4 jaar geleden

Wij hebben het op de slaapkamers 17 a 18 graden nu... nooit een verwarming aan en altijd het raam iets open tenzij ze er overdag gaan spelen maar om 4 uur gaat die zeker uit en het raam weer open. Hier slapen ze heerlijk onder de herfstdekens met flanel pyjama 4 en 10 jaar en de jongste 8 maand ook de teddy puckababy herfst met een gewone katoenen pyjama voor de sier een deken maar ja dat blijft toch nooit liggen en de wantjes is ook leuk bedacht maar worden opgegeten😂.

4 jaar geleden

Hier ook in de herfst teddy, daaronder alleen een romper zonder mouwen.

4 jaar geleden

Hier ook de puckababy 4 seizoenen. Slaapt nu ook nog in de dunste slaapzak. Heb hem nu wel een pyama en romper aan met lange mouw. Hij heeft het prima hierin, in de herfst slaapzak heeft hij het veel te warm

4 jaar geleden

Wij gebruiken nu nog slaapzakje van hema dunne. Met flanellen pyjama en 1 normaal paar sokjes met daarover lekker dikke. Het shirtje van de pyjama stoppen we bij broekje in. Hieronder draagt die nog romper met lange mauw! Binnenkort gaan we over op autumn slaapzakje met rompeetje alleen. Kamer is rond 18 a 19 graden. Hij heeft het best wel snel warm! Maar wel altijd koude handjesss. Ons zoontje krioelt ook zijn hele bedje door dus wij gebruiken geen dekentje. Tot nu toe gaat het goed en is die ook minder wakker snachts. Ben nog niet over gestapt omdat als hij wakker word huilend en niet stil wil worden hij lekker verder slaapt op mijn borst onder dekens. Dan is die slaapzak voor herfst veel te warm😨 doe dit al mooi poosje

4 jaar geleden

Reactie op Mats2020

Voelt hij/zij dan niet heel warm/klam aan in de herfstvariant?
Nee zeker niet! Als hij al even slaapt ga ik altijd kijken en voel ik of zijn nekje niet te warm aanvoelt

4 jaar geleden

Reactie op i91

Hier ook de puckababy 4 seizoenen. Slaapt nu ook nog in de dunste slaapzak. ...
Ja, inderdaad! Ik denk dat ik hem voor de nacht ook romper met lange mouwen aan doe! Wel of geen sokken? En dunste slaapzak met of zonder mouwen?

4 jaar geleden

Reactie op Evelien__

Ik heb de 4 seizoenen slaapzak, mijn dochtertje slaapt al in de herfst slaa ...
Ja gebruik nu de herfst met alleen romper korte mouwen, maar hij voelt op een gegeven moment warm en klammig aan. Dus dat is niet echt prettig slapen!

4 jaar geleden

Bente slaapt in de teddy maar dan met een zomer romper

4 jaar geleden

Ik heb ook de puckababy 4 seasons maar mijn dochter past hier echt nog niet goed in. Ze is nu 10 maanden maar vanwege haar vroeggeboorte eigenlijk 7 maanden. Dus als je die 7 maanden aanhoudt zou ze erin moeten passen maar die mouwen zijn echt mega lang en omrollen zag er niet echt comfortabel uit. Zeker niet met het zoeken naar haar speentje in bed... iemand dezelfde ervaring of doe ik iets fout? Ik lees namelijk zoveel lovende ervaringen 😅