Iemand die de puckababy 4 seizoenen slaapzak gebruikt? 'S nachts is de herfst (teddy) nog te warm, maar de lente met pyjama is net te koud. Deken heeft hier geen zin, hij gaat namelijk het hele bed door.. Iemand tips/alternatieven?
Ik moet ook de mouwtjes omrollen van de slaapzak, anders zijn ze ook veelst ...
Maar hoe krijg je dan die armpjes er nog doorheen? Ik moet ze wel bijna 10 cm omslaan en het is echt een marteling om haar handjes er door te krijgen met een hoop gekrijs als gevolg. Heb vandaag maar een andere winterslaapzakje besteld maar dat is nou juist net niet de bedoeling van de puckababy 4 seasons 🙈
Maar hoe krijg je dan die armpjes er nog doorheen? Ik moet ze wel bijna 10 ...
Een keer omslaan (een aardig stuk), maar dan gaat t echt nog prima met haar handjes erdoor:) ze is altijd vrij panisch met handjes/hoofdje ergens doorheen, maar dit gaat goed!
Hier de zomerslaapzak, met romper korte mouw, pyjama, sokjes en dan een laken en dekentje over hem heen. T is n idd n heel gepuzzel. Kamertemperatuur ligt rond de 18 a 19 graden.
Ik heb ook de puckababy 4 seasons maar mijn dochter past hier echt nog niet ...
Mouwen zijn inderdaad erg lang, maar ik vouw hem 1 keer terug. (Bijna tot aan oksel) dan is de mouw dus helemaal dubbel eigenlijk. Dan even met je eigen hand erin om beetje “open” te maken. Dan gaat het armpje er makkelijker doorheen, en zijn handjes vrij om tutje te pakken.
Mouwen zijn inderdaad erg lang, maar ik vouw hem 1 keer terug. (Bijna tot a ...
Zo ver had ik hem inderdaad ook terug en vroeg me af of dit de bedoeling was maar ik lees nu dat er meer mama's zijn die het zo doen. Het lukt nu wel redelijk goed 😊
Ik gebruik ook de puckababy 4seizoenen. Maar wél de teddy, zonder lentegedeelte, en ze heeft alleen een rompertje er onder aan. Check altijd nog even voor ik zelf ga slapen of ze het niet te warm heeft, maar ze doet het hier prima in.