35 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Mats2020

Ja gebruik nu de herfst met alleen romper korte mouwen, maar hij voelt op e ...
Nee dat is zeker niet prettig slapen! En misschien een lekker pyjamatje, lange romper met de dunne slaapzak? Succes met puzzelen!

4 jaar geleden

Reactie op Nikki89

Ik heb ook de puckababy 4 seasons maar mijn dochter past hier echt nog niet ...
Ik moet ook de mouwtjes omrollen van de slaapzak, anders zijn ze ook veelste lang. Buiten dat vind ik de slaapzak echt ideaal!

4 jaar geleden

Reactie op Evelien__

Nee dat is zeker niet prettig slapen! En misschien een lekker pyjamatje, la ...
Yep, dat wordt vanavond uitgeprobeerd haha!

4 jaar geleden

Reactie op Evelien__

Ik moet ook de mouwtjes omrollen van de slaapzak, anders zijn ze ook veelst ...
Maar hoe krijg je dan die armpjes er nog doorheen? Ik moet ze wel bijna 10 cm omslaan en het is echt een marteling om haar handjes er door te krijgen met een hoop gekrijs als gevolg. Heb vandaag maar een andere winterslaapzakje besteld maar dat is nou juist net niet de bedoeling van de puckababy 4 seasons 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Nikki89

Maar hoe krijg je dan die armpjes er nog doorheen? Ik moet ze wel bijna 10 ...
Een keer omslaan (een aardig stuk), maar dan gaat t echt nog prima met haar handjes erdoor:) ze is altijd vrij panisch met handjes/hoofdje ergens doorheen, maar dit gaat goed!

4 jaar geleden

Reactie op Ruvalu

Een keer omslaan (een aardig stuk), maar dan gaat t echt nog prima met haar ...
😱 dan doe ik dus echt iets verkeerd... nou zal nog eens poging wagen want hij was me net ff iets te duur haha

4 jaar geleden

Hier de zomerslaapzak, met romper korte mouw, pyjama, sokjes en dan een laken en dekentje over hem heen. T is n idd n heel gepuzzel. Kamertemperatuur ligt rond de 18 a 19 graden.

4 jaar geleden

Bij ons ligt hij met pyama in de herfst slaapzak, zonder deken. Gaat goed tot nu toe. Ik heb de slaapzak sinds gisteren, echt super blij mee

4 jaar geleden

Reactie op Nikki89

Maar hoe krijg je dan die armpjes er nog doorheen? Ik moet ze wel bijna 10 ...
Ik sla ze ook zo’n 10 cm om, dan doe ik zelf mijn hand er doorheen en pak ik haar handje vast. Dan “trek” ik haar armpje er door. Gaat zo vrij soepel.

4 jaar geleden

Reactie op Nikki89

Maar hoe krijg je dan die armpjes er nog doorheen? Ik moet ze wel bijna 10 ...
Ik doe eerst haar handjes erdoor heen en dan sla ik de mouwtjes om, anders heb ik ook een boze baby haha

4 jaar geleden

Reactie op Nikki89

😱 dan doe ik dus echt iets verkeerd... nou zal nog eens poging wagen want ...
Gelukt?

4 jaar geleden

Reactie op Nikki89

Ik heb ook de puckababy 4 seasons maar mijn dochter past hier echt nog niet ...
Mouwen zijn inderdaad erg lang, maar ik vouw hem 1 keer terug. (Bijna tot aan oksel) dan is de mouw dus helemaal dubbel eigenlijk. Dan even met je eigen hand erin om beetje “open” te maken. Dan gaat het armpje er makkelijker doorheen, en zijn handjes vrij om tutje te pakken.

4 jaar geleden

Reactie op Ruvalu

Gelukt?
Ja het is gelukt! 😊

4 jaar geleden

Reactie op moniekbrants

Mouwen zijn inderdaad erg lang, maar ik vouw hem 1 keer terug. (Bijna tot a ...
Zo ver had ik hem inderdaad ook terug en vroeg me af of dit de bedoeling was maar ik lees nu dat er meer mama's zijn die het zo doen. Het lukt nu wel redelijk goed 😊

3 jaar geleden

Ik gebruik ook de puckababy 4seizoenen. Maar wél de teddy, zonder lentegedeelte, en ze heeft alleen een rompertje er onder aan. Check altijd nog even voor ik zelf ga slapen of ze het niet te warm heeft, maar ze doet het hier prima in.