14 Reacties

3 jaar geleden

Bij ons doet hij ook veel met zijn tong wij hebben het idee dat het nu door zijn tandjes komt..m er komen er 4 tegelijk door.. arm jong

3 jaar geleden

Mijn zoon ook al sinds 2 weken tong uitsteken en vast pakken met zen hand . Is wel grappig ik denk dat ze op dit leeftijd ontdekken

3 jaar geleden

Onze mees doet dat ook alleen hij doet het omdat hij tandjes boven krijgt alle 4 tegelijk

3 jaar geleden

Hier ook, en vooral met eten in zijn mond.

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dat ook een hele tijd gedaan. Gelukkig is het weer een periode. Ontdekken van de tong en tandjes. Hij heeft er deze week weer 3 tandjes bij gekregen...

3 jaar geleden

Hier vaak teken dat zn tandvlees zeer doet door tandjes

3 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Hier ook, en vooral met eten in zijn mond.
Hahaha, hier ook. Met eten geven laat ze letterlijk het achterste van haar tong zien. Telkens weer lig ik stiekem in een deuk.

3 jaar geleden

Deed mijn dochter ook, nu er twee boventandjes door zijn doet ze het niet meer

3 jaar geleden

Mijn zoontje steekt sinds een week zijn tong uit en beweegt hem van boven naar beneden en maakt er geluidjes bij, ook komen zijn bovenste twee tandjes door

3 jaar geleden

Onze dochter heeft pas 2 tandjes dus misschien zijn de volgende dan in aantocht en is dat het. Ik voel alleen nog niks maar dat komt misschien nog!

3 jaar geleden

Mijn dochter doet dit ook. Ik denk dat het ontdekken is want ze heeft al 8 tanden

3 jaar geleden

Hier ook. Mijn dochter is net een giraffe 🤣 Geen idee waarom ze dit doet

3 jaar geleden

Hier de hele tijd tong erin tong eruit, langs de lippen met de tong etc... zit nu hem heerlijk te plagen dat ik dat tongetje nog eens ga pakken🙈😂

3 jaar geleden

Mijn man heeft het hem vanmorgen geleerd... vond hij grappig... de waterval is niet.... te.... stoppen....