3 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje doet het ook. Het is echt heel normaal, vanaf baby leren ze al dat het een lekker gevoel geeft als iemand er aan zit of als ze zelf bewegingen maken. Elk kind doet het, sommige kindjes erg jong en andere kindjes als ze een haar of 2 tot 6 zijn. Niks om je zorgen over te maken of voor te schamen. Gewoon haar gang laten gaan, stoppen heeft op deze leeftijd toch geen zin omdat ze het niet begrijpt .. als je dochter een beetje ouder is en ze je wat beter begrijpt hun je haar leren dat ze zulke dingetjes beter thuis in haar slaapkamertje kan doen omdat niet iedereen hoeft te zien dat ze het lekker vind, maar dat het wel normaal is.

3 jaar geleden

Reactie op Mayk

Mijn zoontje doet het ook. Het is echt heel normaal, vanaf baby leren ze a ...
Dankjewel voor je tip ik zal het proberen. 😊

3 jaar geleden

Reactie op ESS03

Dankjewel voor je tip ik zal het proberen. 😊
Het is wel lastig hoor, dus ik snap je wel .. ik vind het ook niet altijd even leuk als mijn zoontje bewegingen maakt als er andere mensen in de buurt zijn. Maar helaas kun je het gewoon niet tegen houden en moeten ze leren dat het niet gepast is om overal te doen. Helaas zijn ze nog te jong voor het leren van zulke dingen, maar ik zou soms ook graag willen dat mijn zoontje het zou begrijpen ...