26 Reacties

4 jaar geleden

www.smikkels.nl kan je leuke recepten vinden naar de leeftijd van je kindje 🤗

4 jaar geleden

www.smikkels.nl kan je leuke recepten vinden naar de leeftijd van je kindje ...
Dankjewel😊

4 jaar geleden

Ik ga vanavond zelf pannenkoeken eten. Ik vroeg me eigenlijk af, vanaf wanneer baby’s dat mogen... iemand een idee?

4 jaar geleden

www.smikkels.nl kan je leuke recepten vinden naar de leeftijd van je kindje ...
Leuke tip! Ga ik zeker even naar kijken want had ook even wat inspiratie nodig! 😄

4 jaar geleden

https://www.borstvoeding.com/bijvoeding/nederlands/ Op deze site vind je een pdf bestand met een schema met ongeveer al het eten en wat geadviseerd wordt om per wanneer te geven. Is volgens de kleintjes methode, maar ook en prettige houvast wanneer je wel of niet iets kan geven. Wellicht heb je er iets aan.

4 jaar geleden

Broccoli, bloemkool, wortel, kip en baby rijst(ah) koken Als het klaar is een half theelepeltje kerrie poeder erbij Geloof me bente vecht er voor en krijgt hier geen genoeg van

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Ik ga vanavond zelf pannenkoeken eten. Ik vroeg me eigenlijk af, vanaf wann ...
Volgens de website van nutricia vanaf 12 maanden. Ik heb het even opgezocht.

4 jaar geleden

Toevallig wilde ik dit vandaag ook weten :) volg!

4 jaar geleden

Reactie op Lolita

Volgens de website van nutricia vanaf 12 maanden. Ik heb het even opgezocht ...
Ik zie net dit bij Jan (pannenkoek/poffertjes merk). Het is zo verwarrend, dat overal wat anders staat!

4 jaar geleden

Reactie op Mo2020

https://www.borstvoeding.com/bijvoeding/nederlands/ Op deze site vind je e ...
Super dankjewel

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Ik ga vanavond zelf pannenkoeken eten. Ik vroeg me eigenlijk af, vanaf wann ...
Volgens mij kan dat vrij snel, alleen dan niet met onze melk. Maar dan met moedermelk of kunst

4 jaar geleden

Tot nu toe heb ik gegeven (nog niks gemengd, dat ga ik vanaf 6 maanden doen) Groenten: brocolli, bloemkool, wortels, pompoen, zoete aardappel, courgette, sperziebonen en erwten Fruit: banaan, peer, meloen, appel, framboos, aardbei en mango.

4 jaar geleden

Eten jullie kids brood en aardappel? Groetjes!

4 jaar geleden

Smikkels.nl heeft lekkere hapjes en ik heb laatst ook banaan, mango en kiwimet elkaar gemengd en gegeven was ook erg lekker!

4 jaar geleden

Reactie op pvanselling

Eten jullie kids brood en aardappel? Groetjes!
Onze dochter kauwt op korstjes van brood en krijgt aardappel bij haar groente. Is goed te doen, soms beetje droog dus ik geef haar dan wat water erbij.

4 jaar geleden

Ik geef ook broccoli en als fruit geef ik ook aardbeien en meloen. Fruit is nog steeds haar favoriet 😉

4 jaar geleden

Reactie op Naamloosaccount

Broccoli, bloemkool, wortel, kip en baby rijst(ah) koken Als het klaar is e ...
Dat allemaal door elkaar?

4 jaar geleden

Huh aarbei mag toch nog helemaal niet?

4 jaar geleden

Huh aarbei mag toch nog helemaal niet?
Volgens het Voedingscentrum zijn alle soorten fruit geschikt voor een baby.

4 jaar geleden

Combinaties Bietjes / appel Snijbonen / aardappel Abrikoos / perzik / appel Banaan / pindakaas Bloemkool / courgette Aardappel / verse spinazie Broccoli / verse spinazie / courgette Wortel / pompoen Wortel / zoete aardappel Wij zijn van Surinaamse komaf en wij geven ook Surinaamse groente met zoete aardappel. Dit geef ik ook als losse smaken. Bijvoorbeeld lepeltje pindakaas. Ik maak ijsjes van gepureerd fruit. Nu met het hete weer flesje water en soms schijfje sinaasappel of komkommer erin.