5 Reacties

3 jaar geleden

Hier eet onze dochter zo goed als alles mee met de pot. Als we wat eten wat echt niet te doen is heb ik potjes uit de vriezer. Ik maak dan een pan met bolognesesaus en dan heb ik een voorraadje 👍 laatst ook gedaan met een saus van spinazie/zalm/tomaatjes en een beetje kookroom. Heel makkelijk en snel klaar!

3 jaar geleden

Reactie op NLL2021

Hier eet onze dochter zo goed als alles mee met de pot. Als we wat eten wat ...
Danku voor de tips 👍🏻 Heb je al eens een quiche gegeven?

3 jaar geleden

Gewoon lekker met de pot mee hier! Wraps klein maken, pasta doe ik meestal van die wokkels, aardappel schijfjes of hap klare stukken, vlees in stukjes of reepjes.. Makkelijker dan apart koken ☺️

VRIEND

3 jaar geleden

Bij ons eet hij zoveel mogelijk met de pot mee. Pasta (penne, vlindertjes, wokkels) is favoriet. De ene keer met spinazie & kip en andere keer met de spaghettisaus van oma. Ook zoete aardappelblokjes gaan er goed in, over het algemene alle groenten zolang hij zelf maar mag vastpakken. Vis en vlees gaat hier ook goed. Alleen rijst is onze zoon minder dol op.

3 jaar geleden

Hier eet ze met de pot mee. Met Hello Fresh. Heel gevarieerd. Maar als we in het weekend bijv. friet eten, krijgt ze daarvoor wat anders (potje of uit vriezer) en snoept ze daarna nog wat frietjes mee