8 Reacties

3 jaar geleden

Wij zitten met hetzelfde! Zo vermoeiend.. Ik lees even mee!

3 jaar geleden

Hi Beau, Wij hebben dit ook helaas gehad, het advies van de GGD heeft ons goed geholpen. Zei adviseerde ons: niet meer de flessen aanbieden, gaan wiegen en even knuffelen. Dit is een fase waar de kleine even iets meer aandacht nodig heeft.😊 Bij de 2e nacht sliep onze kleine heerlijk weer door, en nu maanden later nog steeds..... helaas wennen ze weer snel aan een nacht fles, waardoor je het nu elke nacht namelijk weer houd. Succes en het komt zeker goed! 👍

3 jaar geleden

Onze dochter heeft dit ook een periode gehad! Niks werkte om te troosten, wiegen/knuffelen/noem maar op uiteraard geprobeerd (jullie vast ook haha) het enige dat werkte was een flesje.. dus die heb ik gewoon gegeven, wel een kleintje van 60cc! Ze is er niet aan gaan wennen zoals velen zeggen, van de een op de andere nacht sliep ze gewoon weer door zonder fles! Ik vind slaap heeeel belangrijk haha, zowel voor haar als voor ons en als een flesje werkt om haar weer te laten slapen, zou ik dat gewoon lekker blijven doen! Het gaat vanzelf wel weer over, gewoon weeeer een fase haha😊

3 jaar geleden

Wij krijgen ook altijd te horen, vooral geen fles meer aanbieden want daar wennen ze zo snel aan! Hier slaapt onze dochter sinds een tijdje de meeste nachten door, maar soms wordt ze wakker en dan helpt alleen een flesje. De de nachten erop slaapt ze gewoon weer. Dus sja, wij doen niet zo moeilijk over een fles, tot nu toe is ze uit zichzelf altijd weer gestopt. Maar snap dat het lastig is hoor, je kunt niet in de toekomst kijken en je krijgt natuurijk geen garanties. Is ze bezig met lopen? Misschien is het de 12 maanden slaap regressie.

3 jaar geleden

oh ik heb precies t zelfde loop soms tegen de muur op en ben soms wel 2 a 3 uur bezig s nachts en dit al 3 weken achter elkaar... en idd wij hadden ook eindelijk die melk afgebouwd en nu heeft ze meer dan cb voorschrijft met 12 maanden maar nu denk ik jullie kunnen me wat, dat is de enige manier om haar weer in slaap te krijgen. maar het gebeurde ook zo ineens dat ze wakker werd weer s nachts ... blijkt fase te zijn maar toch vermoeiend...

3 jaar geleden

Wij zijn nét uit deze periode. Duurde bij ons ongeveer 2 weken. Het is wellicht een combinatie van verlatingsangst fase en nachtmerries / dromen. 11 maanden sprong kan het ook zijn. Bij ons werd Cas helemaal overstuur wakker steeds. Niets leek te helpen, maar tis inderdaad een fase waarin ze even extra veel liefde nodig hebben. Dus toch maar extra lekker knuffelen en wiegen. Cas had dit iedergeval echt even nodig destijds.

3 jaar geleden

Hier ook hetzelfde.. de ene nacht wakker de andere slaapt ze door.. geef ook een flesje vind het wel prima. Zal vanzelf wel over gaan.

3 jaar geleden

Reactie op Miny Krul

oh ik heb precies t zelfde loop soms tegen de muur op en ben soms wel 2 a 3 ...
hier ook al een paar weken achter elkaar.. van alles geprobeert en fles wilt hij alleen bij ons in bed of op de bank.. toch nu zitten twijfelen om een dikker matrasje te kopen. ons zoontje is tussen 3 en 5 wakker en ene x slaapt die na instoppen weer in zijn bedje en de andere x huilt en krijst die alles bij elkaar ! zo vermoeiend deze fase ( net 1 jaar geworden)