8 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een langwerpige rietjesbeker van kruitvat eigenmerk. Ze lekken allemaal wel een beetje. Heb hiervoor van avent gehad. Maar kruitvat eigenmerk ıs stuk goedkoper. Vooral nadat die van mij al 2 x de rietjes van avent kapot gebeten had. Blokker heeft ook een eigenmerk rietjesfles. Die heb ik nu als reservere. Nog niet gebruikt.

2 jaar geleden

Reactie op UBEK

Ik heb een langwerpige rietjesbeker van kruitvat eigenmerk. Ze lekken allem ...
Ja die avent rietjesbeker hebben wij dus ook en ze heeft het kapot gebeten er is ook geen vervangsetje overal uitverkocht. Ik baal er enorm van. Maar zijn die van kruitvat bpa en bps vrij ?

2 jaar geleden

Heb net bij die van kruitvat in de winkel gekeken, er staat bpb free, maar bps staat er niet. Op die van avent staat niks.

2 jaar geleden

Reactie op UBEK

Heb net bij die van kruitvat in de winkel gekeken, er staat bpb free, maar ...
Ja helaas kom ik er pas achter dat avent niet bpa vrij is daarom zoek ik ook een andere drinkfles 😊

2 jaar geleden

Kruitvat eigenmerk is voor 2,99. Je hebt 3 kleuren. Heb er 2, 1 voor water en 1 voor sapjes, wat ze bijna nooit krijgt. Maar kleine borsteltjes kun je zo door de rietje helemaal door schuiven. Wel fijn schoonmaken.

2 jaar geleden

Reactie op UBEK

Kruitvat eigenmerk is voor 2,99. Je hebt 3 kleuren. Heb er 2, 1 voor water ...
Dankjewel ik zal er naar kijken.😊

2 jaar geleden

De flessen van pura, heb je ook met isolerende werking en passen verschillende doppen op zodat ze mee kunnen tot na de basisschool (mag ook wel want ze zijn best prijzig)

2 jaar geleden

Reactie op guusje

De flessen van pura, heb je ook met isolerende werking en passen verschille ...
Dankjewel, ik heb voor twistshake gekozen. Bpa bps bpf vrij 🤗