8 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb zelf inmiddels wel wat structuur aan de dag gegeven, voed grofweg elke 3 uur, eerder kan wel eens gebeuren, later liever niet. Helemaal op verzoek doe ik niet meer. Daardoor kan ik het een beetje sturen en slim plannen. Voor mijn ouders laatst heb ik mijn dochter op een gegeven moment uit bed gehaald omdat ze toevallig net naar bed ging voordat ze kwamen en erg lang sliep. En omdat ze elke 3 uur drinkt is de kans wel groot dat bezoek haar ziet. Maar ik vind, kraambezoek draait weliswaar om de baby maar als de baby slaapt is dat nu eenmaal zo. Daar moet bezoek het dan maar mee doen...

4 jaar geleden

Voor mij is het belangrijkste, het ritme van mijn baby. Precies zoals bij jou zijn er geen vaste tijden van voeden en slapen met onze kleine. Maar ik houd wel de maximale wakkertijd aan. Dus als je dat doet en je weet hoe lang je kindje ongeveer slaapt, zou je in de ochtend je geplande visite een definitieve tijd kunnen laten weten. Geen garantie natuurlijk, maar het is het proberen waard. Succes!

4 jaar geleden

Ik liet hem gewoon slapen. Kwamen ze rond die tijd. Jammer volgende keer beter. Ze mochten wel boven mee gaan kijken zolang ze wilde maar maakte hem niet wakker 😁 Al moet ik zeggen dat ik vrij snel een ritme had en dus redelijk kon plannen wanneer een voeding was en dat ze dan kwamen als ie wakker was.

4 jaar geleden

Reactie op MoniqueKsW

Voor mij is het belangrijkste, het ritme van mijn baby. Precies zoals bij j ...
Goede tip!

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Ik liet hem gewoon slapen. Kwamen ze rond die tijd. Jammer volgende keer be ...
Ik ga zorgen dat de slaapkamer een beetje netjes is.....

4 jaar geleden

Reactie op MamaLoes-25

Ik ga zorgen dat de slaapkamer een beetje netjes is.....
🤣🤣 dat dan weer wel 🙈

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Ik liet hem gewoon slapen. Kwamen ze rond die tijd. Jammer volgende keer be ...
Zo hebben wij het ook gedaan😊 En gelukkig vonden mijn vriendinnen en vrouwelijke familieleden het niet erg om in de eerste weken bij de bv te komen zitten. Sinds dit alles is begonnen heb ik maar 2x bezoek gehad verder en die hebben tot nu toe geluk gehad dat ze wakker was.

4 jaar geleden

Tot nu toe gaat het goed qua planning. Ze is óf net wakker voordat bezoek komt óf wordt wakker tijdens het bezoek.