23 Reacties
4 jaar geleden
Hey!!! Lijkt wel een beetje op mijn zoontje ook heeft sinds een paar weken. Ik dacht dat het te maken had met tandjes(?), al zie ik nog niks gebeuren. Heb ik me ook laten vertellen. En misschien ook weersverandering? Of verkoudheid? Ik smeer er ( nou komt ie🙈) bepanten billenzalf op. Lijkt wel wat te doen...
Succes!
4 jaar geleden
Hier dezelfde plekken. Het is gekomen nu het wat kouder is buiten. Wanneer hij een snotneus heeft of ik zn mondje veeg met snoetenpoeters, wordt het erger.
Zalfje van Wedela werkt goed. Huid wordt hier rustiger van.
4 jaar geleden
Lijkt wel een eczeem plekje als het ook droog of ruw voelt. Hier heeft m'n zoontje sinds vanmorgen ook links op zijn wang en rode plek. Het voelt niet droog aan dus misschien is het alleen doordat er een tandje komt of doordat hij zich gestootte heeft aan die kant, even aankijken nog.
Als het eczeem is, vet houden met een olie en eventueel hydrateren met aloë Vera. En de oorzaak proberen te vinden..
4 jaar geleden
Reactie op Liseke
Geen idee wat het zou kunnen zijn, maar moest het effectief eczeem zijn dan ...
Ja die gebruiken wij ook. Yasmijn heeft wel eenzelfde soort plekje op haar gezicht. Maar deze heeft ze ook op haar armen en benen. Ze is gevoelig voor eczeem we weten de oorzaak alleen nog niet.
VRIEND
4 jaar geleden
Heeft ons zoontje ook! Smeren er bepathen op en dat helpt altijd! Hij heeft ook plekjes op zijn buik. Bij hem was het eczeem..als er mensen komen met baardjes enz wordt het erger. Goed vet houden helpt vaak wel
4 jaar geleden
Reactie op Tan30
Kijk deze was wel genomen toen het erg was. Nu met de lipikar is het bijna ...
Mijn dochter heeft dit ook op precies dezelfde plekken en nu ook op de borstkast. Huisarts en dermatoloog zeggen dat het lichte eczeem is. Heb hormooncreme gehad maar ik vind dit maar niks. Ik gebruik nu ook lipikar op advies van iemand die dit bij zijn dochter heeft gebruikt. Welke lipikar is het precies die jij gebruikt? Die wat ik gebruik staat lipikar lait op geschreven. Ik zie op internet namelijk ook verschillende andere.
4 jaar geleden
Reactie op Tan30
Ik gebruik deze. Heb nu een grote fles met pompje.
Ik heb deze. Ik weet nu niet wat het verschil is. Misschien is die wel beter? Enig idee? Anders schaf ik die aan! Heb net op de website van La Roche Posay gekeken en ik zie trouwens dat ze ook douchecreme hebben: https://www.laroche-posay.nl/lipikar/lipikar-syndet-ap-plus
4 jaar geleden
Reactie op E&J
Ik heb deze. Ik weet nu niet wat het verschil is. Misschien is die wel bete ...
Volgens mij is die ik gebruik ook tegen het jeuken en roodheid. Triple action. Soms krabt ze er ook aan, dus daarom voor deze gekozen. Misschien kan je een tester bij een apotheek krijgen?