23 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft dit ook maar dan naast haar mond. Ze heeft dit op en af. Soms denk ik dat het een lichtelijke allergie is voor kiwi. Bij haar gaat het na een aantal dagen weg. Maar komt soms weer terug. 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Rvds90

Mijn dochtertje heeft dit ook maar dan naast haar mond. Ze heeft dit op en ...
Hij heeft wel vd week kiwi gegeten en toetjes met kiwi erin 🤔🤔🤔

4 jaar geleden

Hey!!! Lijkt wel een beetje op mijn zoontje ook heeft sinds een paar weken. Ik dacht dat het te maken had met tandjes(?), al zie ik nog niks gebeuren. Heb ik me ook laten vertellen. En misschien ook weersverandering? Of verkoudheid? Ik smeer er ( nou komt ie🙈) bepanten billenzalf op. Lijkt wel wat te doen... Succes!

4 jaar geleden

Hier dezelfde plekken. Het is gekomen nu het wat kouder is buiten. Wanneer hij een snotneus heeft of ik zn mondje veeg met snoetenpoeters, wordt het erger. Zalfje van Wedela werkt goed. Huid wordt hier rustiger van.

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Hij heeft wel vd week kiwi gegeten en toetjes met kiwi erin 🤔🤔🤔
Zou goed kunnen hoor, even kijken of het weg trekt. Dan weer een x kiwi proberen. Ik had er als klein kind heel erg last van. Kreeg ook een hele rode toet ervan 🤣

4 jaar geleden

Lijkt wel een eczeem plekje als het ook droog of ruw voelt. Hier heeft m'n zoontje sinds vanmorgen ook links op zijn wang en rode plek. Het voelt niet droog aan dus misschien is het alleen doordat er een tandje komt of doordat hij zich gestootte heeft aan die kant, even aankijken nog. Als het eczeem is, vet houden met een olie en eventueel hydrateren met aloë Vera. En de oorzaak proberen te vinden..

4 jaar geleden

Er zijn hier inmiddels 4 tandjes door, hij kwijlt ook weer enorm. Dus wie weet nog een tandje? En hij is ook verkouden. Ik vind t zo vervelend dat ik niet weet waardoor hij het heeft

4 jaar geleden

Geen idee wat het zou kunnen zijn, maar moest het effectief eczeem zijn dan kan je best geen pure vaseline gebruiken. Dit werkt te oclussief en kan zo irriterend gaan werken. Wij zijn in de apotheek persoonlijk fan van lipikar balsem van La Roche Posay.

4 jaar geleden

Reactie op Liseke

Geen idee wat het zou kunnen zijn, maar moest het effectief eczeem zijn dan ...
Ja die gebruiken wij ook. Yasmijn heeft wel eenzelfde soort plekje op haar gezicht. Maar deze heeft ze ook op haar armen en benen. Ze is gevoelig voor eczeem we weten de oorzaak alleen nog niet.

4 jaar geleden

Kijk deze was wel genomen toen het erg was. Nu met de lipikar is het bijna weg.

4 jaar geleden

Hier is het eczeem... wij smeren vaseline lanette.

4 jaar geleden

Heeft ons zoontje ook! Smeren er bepathen op en dat helpt altijd! Hij heeft ook plekjes op zijn buik. Bij hem was het eczeem..als er mensen komen met baardjes enz wordt het erger. Goed vet houden helpt vaak wel

VRIEND

4 jaar geleden

Onze zoon ook, eczeem. Bij onze zoon waarschijnlijk door het verschillende vaste voedsel waar hij aan moet wennen. Wij gebruiken Bepanthen Eczeem crème

4 jaar geleden

Reactie op Tan30

Kijk deze was wel genomen toen het erg was. Nu met de lipikar is het bijna ...
Mijn dochter heeft dit ook op precies dezelfde plekken en nu ook op de borstkast. Huisarts en dermatoloog zeggen dat het lichte eczeem is. Heb hormooncreme gehad maar ik vind dit maar niks. Ik gebruik nu ook lipikar op advies van iemand die dit bij zijn dochter heeft gebruikt. Welke lipikar is het precies die jij gebruikt? Die wat ik gebruik staat lipikar lait op geschreven. Ik zie op internet namelijk ook verschillende andere.

4 jaar geleden

Ons zoontje heeft er vorige week last van gehad toen hij erg verkouden was. We zijn toen nog bij de huisarts geweest en die zei dat het ook kan komen door tandjes.

4 jaar geleden

Nu zie je dit nog... huid is niet meer rood, plekje beetje licht bruin

4 jaar geleden

Reactie op E&J

Mijn dochter heeft dit ook op precies dezelfde plekken en nu ook op de bors ...
Ik gebruik deze. Heb nu een grote fles met pompje.

4 jaar geleden

Reactie op Tan30

Ik gebruik deze. Heb nu een grote fles met pompje.
Ik heb deze. Ik weet nu niet wat het verschil is. Misschien is die wel beter? Enig idee? Anders schaf ik die aan! Heb net op de website van La Roche Posay gekeken en ik zie trouwens dat ze ook douchecreme hebben: https://www.laroche-posay.nl/lipikar/lipikar-syndet-ap-plus

4 jaar geleden

Reactie op E&J

Ik heb deze. Ik weet nu niet wat het verschil is. Misschien is die wel bete ...
De melk is minder vettig en trekt sneller in. Balsem is rijker en voedender, maar is vrij vettig en trekt minder snel in.

4 jaar geleden

Reactie op E&J

Ik heb deze. Ik weet nu niet wat het verschil is. Misschien is die wel bete ...
Volgens mij is die ik gebruik ook tegen het jeuken en roodheid. Triple action. Soms krabt ze er ook aan, dus daarom voor deze gekozen. Misschien kan je een tester bij een apotheek krijgen?