8 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje had deze plekjes ook.. maar waren uit eindelijk waterpokken. Hij had ze ook voornamelijk op benen en beetje op romp en armen. Bij hem zag je wel duidelijk dat het leek op soort muggenbultje/blaasje en dit ging dan open en kwam zo'n vies roofje op. Ik hoop dat ze snel wegtrekken want zou anders ook niet zo 123 weten wat het kan zijn. En deze werden telkens meer leken eerst wat op warmtebultjes maar werd op den duur gele pukkeltjes begon dus met licht roze plekjes🙈 zoontje had ook weinig last totdat ze open knapten

3 jaar geleden

Reactie op Loveyourlife

Mijn zoontje had deze plekjes ook.. maar waren uit eindelijk waterpokken. ...
Ohh echt? Ze is niet ziek of koorts enzo was je zoontje dat wel?

3 jaar geleden

Reactie op MKarapet

Ohh echt? Ze is niet ziek of koorts enzo was je zoontje dat wel?
Ons zoontje kreeg echt na paar dagen koorts.. is het al weer wat afgezakt? Of alleen maar erger geworden? Misschien soort van eczeem of uitslag van wasmiddel ofzo.. khoop dat snel weer afzakt voor je!

3 jaar geleden

Reactie op Loveyourlife

Ons zoontje kreeg echt na paar dagen koorts.. is het al weer wat afgezakt? ...
Ohh heeel apart🙁. Het is heeeel raar komt en gaat opeens kei veel op haar benen en dan weer bijna niks. Ik gebruik nog steeds zelfde was middel niet veranderd eczeem heeft ze gelukkig niet meer sinds ik La roche posay gebruik en ze trekt haar haren ook niet meer gebruik het op haar lichaam en hoofd. Consultatiebureau en de huisarts 2x zeggen beide insecten/muggen beet maar ik zie helemaal niks en ze draagt lange kleren aan dus vind het echt heeeel gek🤦🏻‍♀️

3 jaar geleden

Hmm snap dat je het raar vind indd.. la roche posay heeft hier ook wel erg goed geholpen!! Zijn plekjes begonnen vaak zoals die van je dochtertje. Hij heeft ook last van soort van exzeem en als we die niet goed smeren wordt het felrood. Zolang ze er geen last van lijkt te hebben zou ik mij niet druk maken. Mocht het wel erger worden kan je altijd nog keer langs ha! Muggenbulten vind ik het ook beetje rare plek voor want ze zal vast wel een broekje of slaapzak aan hebben!

3 jaar geleden

Jaa toch dat zei ik ook tegen hun van is toch rare plek ze heeft het ook op haar voetjes draagt sokken dus vind het echt heel raar 🤷🏻‍♀️ben heel benieuwd 🤔

3 jaar geleden

Dit zijn trouwens de plekjes van ons zoontje.. heb met flits genomen dus vallen ze een beetje weg. Maar zijn aanzienlijk kleiner als die van jou kleintje!

3 jaar geleden

Ohh echt gek he