12 Reacties

3 jaar geleden

Doe je de luier ook andersom aan? Dat helpt meestal bij buikslapers! En welk merk gebruik je?

3 jaar geleden

Onze zoon is ook een buikslaper en heeft 's ochtends een flinke luier. Krijgt ook nog een fles voor het slapen. Nu pampers maat 5! Hij lekt alleen door als zijn zaakje omhoog in de luier zit. Het viel me op dat hij aan de bovenkant doorlekte elke keer. Daar kwam dat bij ons door.

3 jaar geleden

Ik gebruik de luiers van kruidvat in maat 6 extra large is voor 15 tot 30 kilo, mijn dochter was al heel vroeg een buikslaper. Ze is 10 kilo nu en gebruik deze luiers in deze maat al maanden vangt goed veel op ook omdat me dochter veel plast in de nacht. Hier drinkt ze ook een Pyjama papje voor het slapen gaan. Altijd al de kruidvat luiers gehad en nooit geen problemen mee.

3 jaar geleden

En een grote romper misschien? Wellicht zit die iets te strak aan de onderkant waardoor de luier te weinig ruimte heeft zeg maar?

3 jaar geleden

*grotere romper bedoel ik dus :)

3 jaar geleden

Bij ons was dat ook. Nu gebruiken we 's nachts pamper (het merk) broekjes, een maat groter dan ie eigenlijk zou moeten. Overdag gewoon kruidvatluiers. Werkt perfect!

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Doe je de luier ook andersom aan? Dat helpt meestal bij buikslapers! En wel ...
Nee dat heb ik nooit gedaan. Kruidvat merk nummer 5 maxi

3 jaar geleden

Reactie op Chantalfonteijn

Bij ons was dat ook. Nu gebruiken we 's nachts pamper (het merk) broekjes, ...
İs dat ook van de kruidvat?

3 jaar geleden

Reactie op Robster

En een grote romper misschien? Wellicht zit die iets te strak aan de onderk ...
Hij draagt maat 86/92 voor romper. İk weet niet of er een grotere maat 98 bestaat voor rompers..

3 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Onze zoon is ook een buikslaper en heeft 's ochtends een flinke luier. Krij ...
Meestal let ik erop dat zijn plassertje niet omhoog zit maar toch lekt hij precies aan de bovenkant soms wel tot zijn borst helemaal nat..

3 jaar geleden

Reactie op Snm20

İs dat ook van de kruidvat?
Voor s nachts niet, dan echt het merk pamper. We hebben ook de broekjes van kruidvat geprobeerd maar dat werkte niet

3 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem gehad en van alles geprobeerd! Wij hebben het op kunnen lossen door over een gewone luier (in zijn eigen maat, niet groter) een luierbroekje aan te trekken (gebruiken voor beide luiers pampers premium protection). Die hebben een iets flexibelere en hogere buikband, waardoor hij droog blijft als z'n gewone luier vol is :)