30 Reacties

4 jaar geleden

Slaapregressie fase?

4 jaar geleden

Reactie op tal-24

Slaapregressie fase?
Zat ik ook aan te denken...

4 jaar geleden

Hier ook gehad, denk slaapregressie. Iedere twee uur even wakker. Opeens ook weer nachtvoeding vragen. Gaat nu na twee weken weer wat beter.

4 jaar geleden

Onze zoon sliep ook ineens niet meer door. Sterker nog, hij wordt nu doodleuk om de drie uur wakker. Ik voed hem even en kan hem dan zo weer wegleggen. Alles is een fase, zullen we maar zeggen!

4 jaar geleden

Bij mijn zoontje (ook 18 weken) is het ook zo. Hij sliep op 10 weken door (20u tot 8u), maar sinds week 17 wordt hij eveneens wakker 's nachts. Hij heeft geen honger, maar kreunt hevig (krampjes?). Als ik hem vast neem, slaapt hij terug. Ik kan hem niet onmiddellijk terugleggen. Na een half uurtje lukt het wel en slaapt hij verder. Geen idee waarom hij telkens wakker wordt..

4 jaar geleden

Hier ook ineens heel onrustig snachts, heb het opgezocht, veel babies gaan tussen de vier en vijf maanden in slaapregressie blijkt... hopelijk is het snel weer voorbij!

4 jaar geleden

Sprongetje!! Hier ook een hel op het moment

4 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem. De ene nacht gaat wel beter dan de andere, maar er zitten nachten tussen dat ze ieder uur wakker is en ligt te kletsen in bed. Even een aai over haar bolletje en dan slaapt ze gelukkig weer verder.

4 jaar geleden

Hier ook precies hetzelfde! Sliep vanaf 10 weken van 19:30 tot 6:30, sinds 2 weken (toen was hij 15 weken) opeens niet meer. Hij wordt vaak 1 of 2 keer wakker voor een knuffel en slaapt hooguit nog maar tot 5:30 en wilt dan echt een fles. Denk dat het vanzelf wel weer over gaat.

4 jaar geleden

Ik heb dit twee weken geleden bij onze dochter gehad! 2 weken lang drama ‘s nachts 😅 van doorslapen van 19:30 tot 06:00 naar elke nacht paar keer wakker en veel huilen overdag en snachts. Ze was toen 16 weken. En na een paar dagen voelde ik ineens puntjes en zag ik dat er dus een tandje doorkwam 😁 en misschien in combinatie met een slaapregressie? Want na die 2 weken sliep ze ineens nog beter.. van 19:30 tot 07:30. Dus ik denk dat het gewoon even een fase is en het komt uiteindelijk gewoon weer goed 😁👌🏼

4 jaar geleden

Precies hier ook. Wat meer windjes laten. Het viel mij wel op dat het 2 dgn na zijn eerste oefenhapje is begonnen

4 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Ik heb dit twee weken geleden bij onze dochter gehad! 2 weken lang drama ‘s ...
Oh wauw netjes! Okay ik ga het ff aankijken. Mijn vriend zei 2 weken is best lang haha. Maar fijn wel om te horen dat het vaker voorkomt zoiets. Nooit van een slaaptegressie gehoord wel interessant

4 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Ik heb dit twee weken geleden bij onze dochter gehad! 2 weken lang drama ‘s ...
Zou ik mogen vragen hoeveel jou dochter drinkt ? Mijn zoon krijgt namelijk om half 12 z’n laatste fles maar wil proberen om dat te gaan vervroegen en dat ie dan hoop ik ook lang door slaapt.

4 jaar geleden

Reactie op tal-24

Slaapregressie fase?
Nooit van geweten😰

4 jaar geleden

https://eindelijkslapen.nl/mijn-baby-wil-niet-slapen-is-het-slaapregressie/ Kijk hier eens op 😊

4 jaar geleden

Reactie op CADGM

Onze zoon sliep ook ineens niet meer door. Sterker nog, hij wordt nu doodle ...
Om de 3 uur dat is nog geluk hebben😅, toen mijn meisje in haar slaapregressie zat was het elke nacht elke 20-45 minuten wakker🙈. Gelukkig duurde het maar 2 weken🥳

4 jaar geleden

Met 18 weken (weet niet of hij op tijd geboren is) zit hij in sprong 4. Dit is een hele lastige en lange sprong. Ik ken veel verhalen van baby's die in die sprong ineens niet meer doorslapen.

4 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

https://eindelijkslapen.nl/mijn-baby-wil-niet-slapen-is-het-slaapregressie/ ...
Dankje wel

4 jaar geleden

Reactie op Lisette_1989

Met 18 weken (weet niet of hij op tijd geboren is) zit hij in sprong 4. Dit ...
Hij is 10 dgn te vroeg geboren. Ja hij zit in de vierde sprong duurt dacht ik langer dan een maand. Nog 18 dgn volgens oei ik groei

4 jaar geleden

Reactie op Naima84

Oh wauw netjes! Okay ik ga het ff aankijken. Mijn vriend zei 2 weken is bes ...
Ik ook niet hoor hahaha! Maar ik ging de symptomen googlen toen en las dat overal 😂 ik dacht hee dat zou het ook wel is kunnen zijn hahaha! Schijnt echt van een paar dagen tot een paar weken te kunnen duren 😫😂 maargoed als het daarna weer beter word, is het voor een goed doel hahaha! Dat maar blijven onthouden😅