30 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Ik ook niet hoor hahaha! Maar ik ging de symptomen googlen toen en las dat ...
Ja precies, in gedachten hebben dat is voorbij gaat. 💪🏼

4 jaar geleden

Reactie op Salvatore

Zou ik mogen vragen hoeveel jou dochter drinkt ? Mijn zoon krijgt namelijk ...
Wij geven 5 flesjes op een dag met ongeveer 3/4 uur ertussen. 4 flesjes van 150+5 en de laatste van 19:00 doen we 180+6. M’n dochter weegt nog niet zo zwaar haha😊 5300gram ongeveer. Wij gaven in het begin ook altijd nog een flesje rond 23:00, maar die hebben we inderdaad weggelaten, eerst werd ze toen ‘snachts nog wel wakker, maar uiteindelijk niet meer.

4 jaar geleden

Hier ook! Ik wijt het aan het sprongetje en hoop dat het over 5 dagen over is. Dan zou de sprong voorbij moeten zijn 😅

4 jaar geleden

Hier ook, van 1x per nacht naar .... heel veel (tel kwijt).... Meer windjes en meer wakker worden (soms wel elk uur 😩), ik heb ook het gevoel dat het zo wat begonne is na start van groentenpap (26/05). Heb eens 3 dagen geen gegeven en enkel bv, maar de nachten bleven het zelfde.

4 jaar geleden

Sprongetje... of hoe je het ook maar wilt noemen. Onze dochter heeft nog nooit doorgeslapen, maar hoor van andere moeders van wie kindje wel door slaapt dat ze geregeld even periode weer wakker worden. Vaak gelinkt aan een groeispurt, ontwikkeling etc maar ook soms gewoon “zomaar”

4 jaar geleden

Onze zoon had dit ook rond de 17/18 weken ineens. Ik kon toen goed merken dat hij last had van zijn sprongetje. Huilerig, wilde constant bij mij hangen, slecht drinken, slecht in slaap komen en doorslapen. Dit duurde een week en toen was het weer over!

4 jaar geleden

Reactie op KimmieKimmie

Hier ook, van 1x per nacht naar .... heel veel (tel kwijt).... Meer windjes ...
Hoe gaat het nu? Hoelang heeft het bij jou geduurd?

4 jaar geleden

Reactie op tal-24

Slaapregressie fase?
Jaa wij ook last van sinds 17 weken🙄 hij sliep eerst van 9 tot 9 daarna nog tot 11..