Goedemorgen mama's
Ik wil heel graag jullie help! Mijn dochter is nu ruim 5 maanden. Overdag slaapt zij alleen maar wanneer wij haar vast houden. Na alles geprobeerd te hebben, hebben we dit maar geaccepteerd. Wij waren al langblij dat ze na de fles van 19.00 naar bed ging zonder moeite. Tussen 23.00-00.00 kreeg ze de laatste fles en daarna sliep ze door. Soms tot 6.00 (en na die fles nog 3 uurtjes) en soms nog met een extra fles rond 3.00. Laatst (ik denk een week of 2 geleden) waren we eindelijk door de slaapregressie heen. Wat is dat heftig zeg! Ze besloot om 4.00 wakker te worden en niet meer te willen slapen met als gevolg dat ze aandacht wilde. Toen dat eindelijk weer over ging merkten we eindelijk weer verbetering. Tot 2 nachten later. Het begon weer. Nu is het elke nacht zo (op een enkele keer na) dat ik met dr rondloop door de kamer, half zittend met dr inslaap val, uren lang d'r inslaap probeer te wiegen. En zodra we haar dan wegleggen wordt ze weer wakker.. Heeft iemand van jullie de gouden tip? Deze mama begint op te raken..