10 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft ongeveer hetzelfde ritme. Hier geven we om 17.15 een groentehapje, daar is ze helemaal gek op!

4 jaar geleden

Oja wij geven dan ook een groentehapje! Vind hij ook heerlijk. Alleen geven we natuurlijk oefenhapjes dus niet voldaan en boos en verdrietig als we stoppen

4 jaar geleden

Wij geven rond 5 uur een groentehap, gaat er goed, en het was eerst alleen oefenhapjes, dus ook niet voldaan en zeurderig als wij stopten. Zijn vanaf gisteren begonnen met het aantal hapjes geven tot dat zij zelf aangeeft wanneer zij voldaan is.

4 jaar geleden

Reactie op Asset

Oja wij geven dan ook een groentehapje! Vind hij ook heerlijk. Alleen geven ...
Lekker meer geven joh 🤗 je schema ziet er super uit, bij ons vrijwel identiek.

4 jaar geleden

Reactie op Kirs-

Wij geven rond 5 uur een groentehap, gaat er goed, en het was eerst alleen ...
Ja wie weet wel behoefte aan meer hoor dat hij daarom zeurt.. maar mijn zoontje heeft hele erge last van zn buikje altijd door medicatie voor ze verborgen reflux dus moeten het echt laten bij oefenhapjes

4 jaar geleden

Mijn zoontje krijgt voor z’n laatste slaapje van 5 tot 6 nog een flesje. Soms drinkt ie maar 80 daarvan en soms 150.. anders red hij het niet tot z’n bedtijd namelijk, kom daardoor op 5 flesjes uit en de laatste rond 8 altijd. En rond half 7 krijgt hij een beetje groente. Geen hongerige baby meer in de avond (had dit probleem ook even)

4 jaar geleden

Wij hadden dat ook. Zijn toen om half 6 een deel van de fles gaan geven en de rest vlak voor het slapen gaan. Dit werkt perfect. Nu is dat rond half 6 een hapje geworden en daarna voor het slapen de hele fles.

4 jaar geleden

Reactie op Asset

Ja wie weet wel behoefte aan meer hoor dat hij daarom zeurt.. maar mijn zoo ...
Ah nee, dat meen je niet! Wat vervelend zeg! Gaat het door de medicatie wel beter?

4 jaar geleden

Reactie op Asset

Ja wie weet wel behoefte aan meer hoor dat hij daarom zeurt.. maar mijn zoo ...
Wel heel erg rot en zielig dat hij juist door de medicatie zo'n last van zijn buikje krijgt 😔. Snap dan heel goed dat je het dan bij oefenhapjes laat.

4 jaar geleden

Ik heb een klein flesje extra gegeven maar word hij alleen bozer van. Heb meer hapjes een keer gegeven dit leek te helpen! Dus echt behoefte aan.. alleeen.. ik heb vanacht 1 uur geslapen hij had zon kramp.. word hem dus ook even niet. Ik denk maar kleine hapjes blijven geven en zoet houden tot zn buikje beter gaat.. thnx voor alle reacties!