27 Reacties

3 jaar geleden

8:00 180cc+6+granen 10:00 fruit 11:00-11:45 slapen 12:00 2 broodjes 14:15-16:00 slapen 16:30 avond eten + yoghurt (met de pot mee) 18:45 180cc+6 19:00 naar bed Water 1 a 2 flessen gedurende de dag...

3 jaar geleden

Reactie op J_B1

06.20 wakker 07.00 fles 180+6 en klein bordje pap of boterham 09.00 fruitsa ...
Onze zoon heeft ook problemen met stukjes dus hij krijgt van ons 6 mnd potjes. De ene x gaat de helft er maar in de andere x 3/4. Geen grote eter. Hij krijgt nog 4 flessen op de dag, 2x 180 en 2x 150. Maar de laatste tijd drinkt hij de avond fles slecht. Fruit eet hij wel graag, maar ook zonder stukjes

3 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Onze zoon heeft ook problemen met stukjes dus hij krijgt van ons 6 mnd pot ...
Fijn om te lezen dat we niet de enige zijn. Het zal vanzelf wel komen bij onze kids. :-)

3 jaar geleden

Mijn dochtertje krijgt nog 3 flessen van 180+6. Als ontbijt, als lunch voor de boterham en voor het slapen. Ze drinkt ze eigenlijk prima. Hebben jullie er ‘gewoon’ een fles af gelaten of? En gaat ze vanaf 1 jaar helemaal geen flesjes meer drinken? Ik denk zelf dat die middagfles er misschien wel af kan?

3 jaar geleden

Reactie op Niva

Mijn dochtertje krijgt nog 3 flessen van 180+6. Als ontbijt, als lunch voor ...
Hier ook nog 3 flessen. Ik denk dat bij ons de laatste fles voor het slapen gaan eraf gaat over een tijdje. Die drinkt ze nog amper op. Ik vind melk bij ontbijt en lunch ook wel logisch.

3 jaar geleden

Mijn zoontje eet al zeker 1 maand met de pot mee!

3 jaar geleden

Mijn dochtertje is vandaag precies 11 maandjes. Ze eet al enige tijd met de pot mee. Gisteren had ze zo goed gegeten, dat ze haar laatste flesje totaal niet wou drinken. Sinds vrijdag ben ik begonnen met haar middagflesje weg te laten. Dus ze heeft alleen in de ochtend een fles gedronken.