8 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou thuis sowieso zonder schoentjes doen. Dat is het beste om te leren lopen zeggen ze. En de eerste schoentjes met een flexibele zool. En als ze dan echt goed kunnen lopen, overgaan op normale goeie schoentjes.

3 jaar geleden

Ik heb toevallig de eerste schoentjes gekocht van Donsje Amsterdam. En dan de baby schoen, daar zit een flexibele rubberen zool onder, dus ook voor buiten 🤗 En ze zijn ook nog eens super leuk!🥰

3 jaar geleden

Mijn zoon loopt al 3,5 maand achter loop wagen maar begint nu pas klein beetje te stappen, dus los goed lopen zal ook nog even duren. Ik ga pas schoenen kopen als hij écht goed los buiten kan lopen. Binnen gewoon op sokken of blote voeten. 😊 Wij gaan voor shoesme, met lekkere flexibele zolen, maar we wachten nog even af... Kan nog rustig een schoenmaat duren voor hij echt goed loopt, dan is het zonde van die 60€.. 😊

3 jaar geleden

Ik ben groot fan van Shoesme. De schoentjes voor de eerste stapjes zijn super. Flexibele zool en heel goed gemaakt. Niet goedkoop maar je vindt ze ook wel op marktplaats.

3 jaar geleden

Fysiotherapeut van ons raadde shoesme aan, hebben een flexibele zool voor het kind dat leert lopen. Ze zijn niet heel goedkoop maar wel van zeer goede kwaliteit. Het werd ons wel met klem aangeraden om een nieuw paar te kopen. Deze schoentjes vormen zich naar de voet van je kleintje dus is het niet wenselijk als ze al gebruikt zijn. Succes ermee en vooral van genieten ik vind die eerste stapjes meer dan geweldig 😊

3 jaar geleden

Mijn zoon (11,5mdn) loopt sinds ongeveer 6 weken. Binnen hebben we hem ook op blote voeten laten lopen en buiten hoefde hij eerst nog niet zo nodig te lopen. Sinds een week is dat ook weer anders en wil hij ook daar rond lopen met dit weer op sokjes best nat en koel. Ik heb donderdag een afspraak bij mij thuis met een kinderschoenenwinkel (la Pomme in Utrecht) om zijn eerste loopschoenen uit te zoeken. De mw van de zaak adviseerde de schoentjes goed te passen gezien de voetjes nogal erg verschillen op die leeftijd. Alexander’s voet is 11cm, dat is maat 20-21.

3 jaar geleden

Shoesme schoentjes🥰

3 jaar geleden

En kijk ook eens op mp want sommige mensen hebben al schoentjes in de wandelwagen aan dus dan is er niet op gelopen en scheelt de helft of met vh geld😄 en ik koop en januari en juli altijd schoenen en de jassen in het voren in de sale voor 50 tot 70% korting en ja het kan een keer misgaan in de breedte vd voet bv(heb ik 1x gehad).. ik heb 3 jongens dus dan denk ik volgende🤣de jas houd ik aan bij alle 3 de jongens dat de mouwen gestrekte arm tot aan de vingertoppen en onderaan de billen moeten komen de oudste bij mij is 10 en het is nog nooit mis gegaan😁