24 Reacties

VRIEND

4 jaar geleden

Ik heb de zelfde vraag. Ik lees mee graag.

4 jaar geleden

Dikke wol sokkjes/schoentjes zijn handig. Mijn zoontje past geen schoenen want hij zit net een een tussen maat die niet bestaat. Kruipen en lopen doet hij ook nog niet dus ik vind dat ideaal voor nu.

4 jaar geleden

Ik heb zwarte leren slofjes van baby steps. Lekker warm voor binnen en buiten en handig voor het beginnen met kruipen en straks voor de eerste stapjes.☺️

4 jaar geleden

Ik heb slofjes gehaald bij de zeeman, met een anti slip onderkantje. Lekker warm en niet duur! Alleen wel opletten dat ze m niet uit schoppen als je buiten bent, want je bent ze zo kwijt.

4 jaar geleden

Ik heb slofjes gekocht bij de H&M. Ik vind schoenen ook echt verspilling en onnodig zo lang hij nog niet kan lopen :-)

4 jaar geleden

Wij hebben de slofjes van Lodger! Zijn lekker warm en niet makkelijk uit te krijgen! :)

4 jaar geleden

Ik heb Bobbi shoes, leuke leren schoentjes met een redelijk zachte zool. Die zijn meer voor korte stukjes buiten. En ik heb leren slofjes van sko babyshoes, heel leuk en echt slofjes die hij altijd aan kan en mee kan kruipen.

4 jaar geleden

Ik heb pantoffels bij de Hema gekocht

4 jaar geleden

Ik lees ook mee! Ik heb voor mijn dochtertje uggs gekocht maar verder zit ik ook een beetje met mn handen in het haar wat daarnaast allemaal nog kan..

4 jaar geleden

Ik heb lekker dikke sloffen van de Hema. Ze schopt ze constant uit maar het idee is leuk. 😄 Schoenen zou ik ook nog niet doen hoor.

4 jaar geleden

Ik heb voor mijn dochter de wollen slofjes van alwero. Zijn echt mega fijn, gewoon met katoenen of wollen sokken eronder. Zelf vind ik schoenen ook nog overbodig. Onze dochter kruipt ook nog niet en leren lopen doen ze toch het beste op blote voeten.

4 jaar geleden

Ik heb ook slofjes met antislip zool van Lodger gekocht. Anderen was hij zo kwijt, maar deze blijven nu nog goed zitten! 😅

4 jaar geleden

Heb bij de zeeman voor 4 euro van de slofjes met een hard zooltje gekocht. Sta er net zo in als jij, ze krijgt de mooiste schoenen als ze loopt!

4 jaar geleden

De kleine koning heeft hele leuke lekkere leren slofjes.

4 jaar geleden

Ik heb van die waterdichte overschoenen gekocht voor over de slofjes. Mijn zoon vindt het heel erg leuk om buiten te spelen, en wil heel graag staan en met een loopkarretje ook een beetje lopen. De meeste schoentjes zijn inderdaad zo stijf dat het heel moeilijk is om er mee te leren lopen, maar dit werkt prima. In combinatie met zo’n regen-tuinbroekje kan hij daarbij vallen en kruipen zonder heel vies te worden.

4 jaar geleden

Suede slofjes gekocht: zweten niet, zijn lekker stroef (voor kruipen) en een zachte zool (zodat ze met de voetjes een grijp beweging kunnen maken). Ik heb ze op bol.com gekocht van BabySteps, en die zij perfect! Makkelijk aan te krijgen en blijven goed zitten (zonder dan weer het enkeltje af te knellen).

4 jaar geleden

Ik heb slofjes van merino wol van Hvid. M’n dochtertje draagt deze al vanaf dat ze een paar weken oud is. Lekker warm en comfortabel. Ik heb ook hele schattige suède schoentjes van Emile et Ida met een zachte zool. Ze is er echt dol op. Deze twee wissel ik af.

4 jaar geleden

Precies om die reden ( en omdat onze kleine meid van 8 maanden al begint te staan en probeert te lopen ) hebben wij lodger walkers gekocht. Dat zijn tot op heden de enige schoentjes die zij niet uit krijgt en wij zijn er super tevreden over. Het is ook echt leer en gewoon super goed materiaal terwijl het wel zacht is. Hiervan hebben ze ook slofjes. Wellicht is dat dan meer iets voor je ?

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Precies om die reden ( en omdat onze kleine meid van 8 maanden al begint te ...
Dit zijn de schoentjes die ik bedoel. Is verder niks bijzonders gewoon super fijn met zachte rubberen zool.

4 jaar geleden

Reactie op EvB

Ik heb slofjes van merino wol van Hvid. M’n dochtertje draagt deze al vanaf ...
Waar koop je die van Emile et Ida? Alleen op hun website?