24 Reacties

3 jaar geleden

Sorry dat ik dit moet zeggen Maar ik vind dat je overdrijft je mag wel blij zijn dat zij dit voor u doet Mischien niet volgens jou verwachting maar denk niet dat zij met slechte bedoeling een potje yoghurt geeft Of je kleine badje laat doen

VRIEND

3 jaar geleden

Hallo allemaal, nogmaals bedankt voor jullie reacties! Veel diversiteit aan meningen merk en heb ze allemaal aandachtig gelezen! Inmiddels hebben we goede gesprekken gehad thuis en nagedacht wat goed voelt en wat we hier mee willen. Er is gepraat met mijn schoonzus, en uitgelegd hoe wij erin staan en het erg waarderen wat ze doet. We hebben verteld hoe wij het thuis doen qua ritme en voedingen en wat wij denken wat goed werkt voor onze zoon. We hebben daarbij wat "regels" aangegeven qua wakkertijd (3 uur met een beetje rek), altijd eerst de fles en vervolgens vaste voeding en slokjes water of lauw warme thee. En uiteraard tussendoor best een koekje. Ook hebben we aangeven dat als ze twijfelt of hij iets mag hebben ja of nee (ivm koemelk allergie) dit altijd even aan ons te vragen. En het badje...ik heb aangegeven dat als hij zich helemaal vol gepoept heeft dit uiteraard mag, of als ze het graag een keer wilt of ook dit even in overleg kan. Nou ze ving het wel goed op! We hebben haar ook echt bedankt voor de inzet en een leuke bedankje voor haar meegenomen wat ze erg kon waarderen. Mijn man en ik hebben gezegd dat we het dus nog een kans geven, maar mochten er toch weer dingen helemaal niet goed verlopen en dit leiden tot frustraties het dan stopt en we (tijdig) een andere opvang regelen en altijd over een half jaar ofzo, als onze zoon wat ouder is,dan weer opnieuw kunnen kijken. Ik ben nu meer gerust en wil het graag nog een kans geven want het is toch zijn tante en ze is heel lief voor hem en dat zie ik ook. Bedankt voor de reacties nogmaals, ik heb er zeker wat aan gehad en er een weekje rustig over na kunnen denken. Liefs!

3 jaar geleden

Reactie op MamavanL

Hallo allemaal, nogmaals bedankt voor jullie reacties! Veel diversiteit aan ...
Wat heb je het goed aangepakt zeg! Respect daarvoor!

3 jaar geleden

Reactie op MamavanL

Hallo allemaal, nogmaals bedankt voor jullie reacties! Veel diversiteit aan ...
Goed opgelost, fijn dat jullie het in alle openheid hebben besproken!