3 Reacties

één jaar geleden

Ja herken dit heel erg vanuit mijn 2e zwangerschap. M’n zoontje was toen ruim 2, vanaf 20 week had ik erge rib pijn waardoor ik weinig met hem kon doen. Maar ook na de geboorte van de 2e voelde het alsof ik hem tekort deed, het slokte me zo op! Inmiddels is de jongste een half jaar en zorg ik ervoor dat de peuter voldoende een op een aandacht heeft. In het begin ook van anderen zoals de oma’s als de baby veel aandacht vroeg. Bijv dit weekend elke ochtend met de peuter op pad (ik of m’n vriend) en middag dan thuis met beide kids. Merk aan hem als hij een aantal dagen “te weinig” aandacht heeft gehad even een op een dat hij dan wat opstandiger wordt. Het is gewoon heel pittig, hoog zwanger met een peuter maar het komt goed 😘

één jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Ja herken dit heel erg vanuit mijn 2e zwangerschap. M’n zoontje was toen ru ...
Bedankt voor je eerlijke berichtje❤️ Merkte je ook dat je eigenlijk meer tijd voor jezelf nodig had? Dus dat je het fijner vond alleen te zijn?

één jaar geleden

Reactie op Ping

Bedankt voor je eerlijke berichtje❤️ Merkte je ook dat je eigenlijk meer ti ...
Ja zeker, vooral ook omdat het fysiek zo zwaar was eigenlijk en daardoor werd m’n lontje ook korter 😢 niks aan, gelukkig gaat het over maar leuk is anders. Wel geleerd vaker tot 10 te tellen in de periode 🙈