9 Reacties

2 jaar geleden

Wij gaan denk ik een speelgoed parkeergarage geven. Mijn zoontje is helemaal gek met auto's nu. Het is een best groot cadeau maar hij krijgt niet zo veel speelgoed dus mag wel voor een keertje :)

2 jaar geleden

Stuur me wat linkjes door als inspiratie

2 jaar geleden

Ons zoontje krijgt een speelgoedkeuken. Hij speelt er bij de onthaalmoeder ook regelmatig mee dus hopelijk is het thuis dan ook een succes 😊

2 jaar geleden

Mijn zoon krijgt van m'n broertje de wandelende buurpoes van woezel en pip en van ons krijgt hij een badeend waar je bovenin water doet en er onder ergens uitkomt en een set duplo. Wat hij van m'n ouders en andere broer krijgt weet ik nog niet

2 jaar geleden

Me dochter heeft kleine speelgoedjes van peppa pig en bing voor in haar schoentje voor sinterklaas gehad, dit had ik al een maand van tevoren besteld via aliexpress en ze vind het geweldig! Me dochter is echt een peppa pig en bing fan. We doen met 5 december niet echt iets we starten daar volgend jaar mee.. Wat kleine cadeautjes voor in de schoen is wel leuk en bij tantes en oma heeft ze ook haar schoentje gezet. We hebben voor kerst een loopfiets voor haar gehaald.

2 jaar geleden

Een boekje. Spekletter, puzzel en een autootje en een skipakje. Over 2 maanden weer jarig dus het hoeft niet zo gek. Denk dat alles totaal 30 euro heeft gekost

VRIEND

2 jaar geleden

Een babybadje, speeltuin setje van playmobile en een magnetisch tekenbord.

2 jaar geleden

Van ons krijgt ons dochtertje een Wobbel. Bij de grootouders een loopfiets/step (in een neutrale kleur zodat kleine broer er binnen twee jaar ook mee kan spelen). Van tantes en nonkels een eerste gezelschapsspel van Haba, kleurboek en stiften. Bij kerst spreken we af geen speelgoed, om zo de overload een beetje te beperken.