8 Reacties

3 jaar geleden

Hi! Mijn zoontje doet dit ook! Ik maakte me al een beetje zorgen. Ik denk ook dat hij moe is of zich verveelt ofzo als hij het doet. Hopelijk stoppen ze er snel weer mee! 😅

3 jaar geleden

Ons zoontje doet dit ook , ook met zn hoofd tegen harde dingen. Kan wijzen op verschillende dingen hoofdpijn ,oorpijn etc. Maaar dit is ook gewoon een fase word gezegd

3 jaar geleden

Ja! Hier ook, ik dacht eigenlijk dat hij misschien oorpijn had. Maar als dit bij veel meer kindjes is van ongeveer dezelfde leeftijd dan zal het er wel bij horen 😅

3 jaar geleden

Ons zoontje pakt zijn oortjes dan🙈 ook wanneer die moe begint te worden. Hierdoor heb ik paar x bij de dokter gezeten hehe. Maar was gelukkig niks aan de hand. Dus zodra we dit zien is het bijna bed tijd🥰

3 jaar geleden

Bij ons trekt ze zachtjes aan haar haartjes en neemt haar duim als ze moe is.

3 jaar geleden

Hier ook 1! Gisteren bijkinderarts geweest in ziekenhuis en die zegt dat het normaal is. Net zoals hoofd bonken tegen matras oid. Is om de prikkels vd dag te verwerken

3 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Hier ook 1! Gisteren bijkinderarts geweest in ziekenhuis en die zegt dat he ...
Oh ze is vandaag voor de eerste keer naar het kdv geweest, en deed het inderdaad ook meer! Makes sense 😁

3 jaar geleden

Hahaha ik lees dit en moest al direct lachen, herkenbaar! Onze dochter doet dit ook, of aan haar oren trekken, hoofd bonken. Heeft ook een keer héél hard haar hoofd op de grond gebonkt. Schrok me rot! Ik heb het idee idd dat dit met moe zijn te maken heeft, maar op momenten dat dat het niet kan zijn denk ik dat het met emoties/gevoel ontdekken te maken heeft. Soms zie ik haar gewoon denken, heej als ik dit doe voel ik zus en zo. En herhaalt ze het. Deze week zei iemand tegen me: ow ze heeft pijn ontdekt! En vond dat wel logisch klinken. Dat gaan ze natuurlijk een beetje uitproberen denk ik. Maar wel fijn om te lezen dat dit dus normaal is.