3 Reacties

4 jaar geleden

Wij zijn op dit moment ook op vakantie. Het slapen gaat eigenlijk best goed! We hebben een campingbedje en haar eigen knuffeltje meegenomen. Ik merk wel dat ze steeds rond kijkt, omdat ze merkt dat we niet thuis zijn. Maar ze gaat wel vrij snel slapen. Wij zorgen ervoor dat ze haar ochtendslaaptje thuis kan doen en daarna gaan we weg. Gisteren heeft ze smiddags in de draagzak en auto geslapen. We houden er iets rekening mee, maar niet al te veel omdat ze bij ons 2 uur slaapt en dan 2 uur wakker is. Dan kun je dus vrij weinig. En we hebben gemerkt dat we haar wakkertijd smiddags goed kunnen rekken. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Succes in ieder geval en fijne vakantie!

4 jaar geleden

Fijn dat het slapen bij jullie goed gaat! Slaapt jullie dochter dan twee uur in de wagen of draagzak? Bij ons zijn dat tegenwoordig meer hazenslaapjes. Fijne vakantie nog!

4 jaar geleden

Wij zijn vorige week een paar dagen weggeweest en dat ging helaas moeilijk met slapen! Ze sliep uiteindelijk 1 slaapje (van een half uur) in de draagzak als we op stap waren. We hebben daardoor niet veel gedaan en eind vd middag was het vaak ook drama. Volgden ook het ritueel zoals thuis, maar dat hielp maar beperkt. Ook was ze ‘s nachts vaak en lang wakker. Eenmaal thuis zag ik dat ze ook net in sprong 5 zit, dat hielp vast ook niet mee. Leef met je mee!