11 Reacties

3 jaar geleden

Yes wij zijn er echt heel blij mee we hebben eigelijk alle gidsen aangeschaft tot nu toe omdat er echt hele goede tips in staan en er dingen aan staan waar wij dus geen idee van hadden. Ik zeg echt doen!

3 jaar geleden

Reactie op Lazan

Yes wij zijn er echt heel blij mee we hebben eigelijk alle gidsen aangescha ...
Wij hebben trouwens geen moeilijke slaper maar ik vond het fijn om de slaaptijden en wakkertijden enzo te kennen per leeftijd en ook meer te lezen over slaap

3 jaar geleden

Ik vind het vooral interessante info wat betreft wakkertijden en om zo toch wat structuur te kunnen aanbieden. Uiteindelijk kies je zelf of je het volgt of niet. Ik ga ervan uit dat dit voor het ene kind werkt en voor het andere niet. (Hier niet altijd een succes geweest. Ondanks consequent en liefdevol te zijn. ☺️)

3 jaar geleden

Zit er misschien verschil tussen het met de dutjes naar bed brengen en s avonds? Meer handelingen oid? Wij vinden de gids en het voorbeeldschema ook prettig, maar het heeft nog geen doorgeslapen nachten tot gevolg gehad. Je zou misschien ook alleen de voorbeeldroutines voor alle leeftijden kunnen kopen? Misschien s avonds teveel of te weinig tijd tussen middagslaap en bedtijd? Ik heb ook de voorbeeldroutines gekocht, daar staat ook nog wel wat tekst bij met handvaten waar je op kan letten.

3 jaar geleden

Wij hebben deze ook, maar vinden het erg jammer van ons geld!

3 jaar geleden

Hier werkte droomritme beter. Vind snuggle soms erg onvriendelijk;)

3 jaar geleden

Hier werkte droomritme beter. Vind snuggle soms erg onvriendelijk;)
Op welk vlak vind je dat?

3 jaar geleden

Reactie op DorienDHoe

Op welk vlak vind je dat?
Afnemen van de speen, wakker maken uit slaapjes. Geprobeerd om haar wakker te maken, 1 ellende... zal voor sommige kindjes echt werken hoor. Maar zoals bij ons ook echt niet ;) mijn dochtertje heeft savonds nu ook grote moeite, is ruim 10 maanden.

3 jaar geleden

Hier de newborn gids, 4-8 maand en de voorbeeldroutines. Zeer tevreden mee. Geeft ons een houvast. En je volgt wat je wil en wat je gevoel zegt De speen hebben wij bv. Niet weggenomen en al de rest toegepast en sindsdien slaapt ons mannetje (meestal) door..

3 jaar geleden

Ik heb de vroege vogel gids, de voorbeeldroutines en de slaapgids. Ik ben heel blij dat ik ze heb gekocht. De nachten duurde wel echt veel langer voordat ze goed ging, daar was echt een eigen kamer voor nodig. De dutjes zijn in de eerste week van de toepassing van de gidsen zoveel beter gegaan. En nu sinds deze week slaapt hij weer door, na 6 maanden drama snachts!! Ben zo blij dat ik ze heb aangeschaft, heb zoveel verduidelijking gekregen. Ik twijfelde zelf ook heel erg met de aankoop, maar raad het zeker aan! Ik volg haar op op insta, daar deelt ze vaak ook al veel tips!

3 jaar geleden

Ohja en ik wil nog even toevoegen, je hoeft niet precies het boek te volgen. Je kan natuurlijk op jezelf afstemmen. Als je dan echt een goed afgestemd patroon wil zien, zou ik een consult (mail/telefonisch) nemen, dan kan ze namelijk met jou je behoefte en wensen bespreken. Er zijn trouwens ook nog andere slaapcoaches waar ik goede ervaringen over heb gehoord bijv slaapkops.