2 Reacties

3 jaar geleden

Hoi, wij zijn ook net verhuist met onze zoon mees van 19 maanden. Mees had geen problemen met slapen voor ons gelukkig maar hij had wel heel erg veel last van zijn gedrag heel boos heel verdrietig en gefrustreerd. Wij hebben hem ondersteunt in zijn verdriet en boosheid en na ongeveer een week begon hij zijn draai te vinden.. ik moet ook zeggen wij hebben niets met zijn slaap kamer gedaan we hebben al zijn oude meubels weer terug gezet en niets geverfd.. en ik heb een week voor de verhuizing zijn bed niet verschoond dat hij zijn vertrouwde geur had.. ik denk dat hij even de tijd nodig heeft om zijn draai te vinden, kinderen vinden het heel lastig om uit hun vertrouwde omgeving weg te gaan.. ik was gewoon lekker bij hem gaan zitten bij zijn bedje tot dat hij in slaap valt en dan zo hem het vertrouwen geven dat het goed is. Ik wens jullie veel succes en sterkte het komt allemaal op zijn pootjes terecht

3 jaar geleden

Toen wij zijn verhuisd hebben wij onze zoon eerst bij ons op de kamer laten slapen de eerste paar dagen, zodat hij kon wennen aan een nieuw huis met ons erbij. Ik kan me nog wel herinneren hoe spannend ik het vond toen we verhuisd waren en ik alleen lag op een onbekende kamer. Na een paar dagen op zijn eigen kamertje en soms sliep hij maar een halve nacht, werd wakker en was dan overstuur, dan namen we hem weer bij ons. Na een week of 2 ging dit steeds beter!