31 Reacties

4 jaar geleden

Heel herkenbaar dit. Ons meisje van 14 wkn slaapt na de voeding van 6u ochtend ook weer door tot half 11.. en dan slaapt ze in de middag korter..

4 jaar geleden

Reactie op Heerdtk

Hierbij de uitleg!
Heb je misschien ook zo'n schema voor de periode hiervoor? Mijn dochtertje is 10 weken oud en zo'n schema lijkt me heel handig

4 jaar geleden

Reactie op Natalie-25

Heb je misschien ook zo'n schema voor de periode hiervoor? Mijn dochtertje ...
Je kunt hier de volledige gids kopen van het onderstaande schema, staan alle routines in van 0 tot 4 jaar. Wij hebben er super veel baat bij! https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/slaapgidsen

4 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Je kunt hier de volledige gids kopen van het onderstaande schema, staan all ...
Dankjewel!

4 jaar geleden

Reactie op Heerdtk

Hier de foto wat duidelijker
Wat is de reden dat de voeding om 17.00/18.00 in twee is gedeeld?

4 jaar geleden

Ons meisje is 9 wkn en word nog altijd elke 4 à 5 uur wakker voor haar flesje.

4 jaar geleden

Ons meisje is nu 9 wkn en word nog altijd elke 4 à 5 uur wakker voor haar flesje. Soms slaapt ze in de nacht wat langer maar dat is Max 6 u. Wat een luxe zou het zijn als ze van 22u tot 5 à 6 u zou door kunnen slapen.

4 jaar geleden

Reactie op Melissa13

Ohja, nog een vraagje. Hoeveel voeding geven jullie? Ik heb het idee dat hi ...
Ze krijgt 4 flessen 180cc + 6 en 1 fles 120cc + 4. Dat wordt dan 200cc en 135cc. Ze drinkt tussen de 150 en 200 en de avond fles tussen de 50 en 100. Afgieten zou ik direct mee stoppen, je gooit melk weg die je kleintje misschien wel wilt opdrinken. Waarom cb je dat advies heeft gegeven is mij een compleet raadsel (ik gok dat het advies bij hun vandaan komt). Maar dan kan je beter een schepje minder maken. Je kleintje mag met het huidige gewicht rustig tussen de 800 en 1000cc op een dag drinken. De vraag is of je zoontje dat wilt. Wij bieden altijd meer aan dan ze drinkt, zodat ze zelf kan bepalen hoeveel ze nodig heeft. Misschien zou je dat kunnen proberen, want je geeft aan dat je denkt dat hij nog trek heeft. Vaak zit je best goed met je eigen gevoel. 😊

4 jaar geleden

Oh en als je het ritme wilt aanpassen, dan zal je dat even moeten volhouden, duurt vaak wel een week voordat het ritme is aangepast. Dat betekend ook dat je hem tussen 7 en 11 2 tot 3 uur wakker moet houden. Anders wilt je schatje in de avond niet eerder slapen😉

4 jaar geleden

Reactie op Jacinta

Ons meisje is nu 9 wkn en word nog altijd elke 4 à 5 uur wakker voor haar f ...
Met 9 wk elke 4 a 5 uur een fles is toch al luxe! Elke 3 uur is al heel gewoon