8 Reacties

3 jaar geleden

Onze zoon is 4 en op woensdagen en vrijdagen doorbreekt het schema van ophalen van school en andere activiteiten de slaapjes van onze dochter. Het is niet anders denk ik steeds maar... bij ons gaat het op woensdagen zo: Ochtenddutje meestal 9.30 - 10.30 12.00 uur zoon ophalen van school Proberen nog een boterham te eten en dan snel dochter naar bed om 12.30 uur 13.30 uur wakker maken omdat zoon naar theaterles moet 16.00 - 16.30 of langer nog even een extra dutje Je zou kunnen proberen je jongste zoon in de wagen in slaap te laten vallen zodat je wandelend naar school en terug kunt gaan? (Hier werkt dat niet echt.) Elk kind is anders, onze dochter kan er goed tegen.

3 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Onze zoon is 4 en op woensdagen en vrijdagen doorbreekt het schema van opha ...
Bedankt voor je reactie. Mijn zoon slaapt alleen in een donkere kamer. Helaas lukt wandelend niet, anders was het een goede optie geweest

3 jaar geleden

Misschien kan je iemand regelen die je oudste ophaalt en bij je thuis brengt of met vriendje mee?? Ik herken je probleem hoor. Ik haalde toen mijn jongste gewoon uit bed en het waren niet al te gezellige dagen moet ik bekennen, maar het was niet anders. Jongste was uiteindelijk ook snel van de middagslaap af. Succes meid.

3 jaar geleden

Middag slaapje wat vervroegen?

3 jaar geleden

Hier hetzelfde ochtendslaapje. Broodje en fles heb ik vervroegd naar 11.30 uur, daarna even slapen van 12.15-13.30 uur, dan gaat ze daarna mee grote broer ophalen van school

3 jaar geleden

Reactie op Vita bene

Hier hetzelfde ochtendslaapje. Broodje en fles heb ik vervroegd naar 11.30 ...
Slaapt ze dan nog een keer later op de middag?

3 jaar geleden

Misschien het middagslaapje proberen te rekken naar het moment dat je weer thuis bent uit school? Mijn dochter slaapt van 9.30 - 10.30/11.00 en van 14.30 - 16.00/16.30 en dan gaat ze rond 19.00 uur weer naar bed tot de volgende ochtend 7.00.

3 jaar geleden

Reactie op Miep17

Slaapt ze dan nog een keer later op de middag?
Soms een kwartiertje als ik aan het koken ben rond 17.00 uur, dan gaat ze rond 19.00 uur naar bed. Ik maak haar dan wel wakker als het eten klaar is. Als ze dat slaapje niet pakt is de dag voor haar om 18.30 uur wel klaar en gaat ze dan naar bed.