7 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou eerst kijken of het slaapritme wel goed is. Wat slaapt hij overdag? Hoelaat naar bed?

2 jaar geleden

Slaaptrainer weet ik niet maar misschien dat je hier iets aan hebt qua ritme.. Ons dochtertje werd ook vaak heel vroeg wakker ook rond 5:15. Als ze in de middag wat minder lang slaapt, max 1,5 uur dan werd ze in de ochtend wat later wakker. Nu meestal 6:15. Dat is ook nog vroeg genoeg 😆

2 jaar geleden

Reactie op ciinnndy

Ik zou eerst kijken of het slaapritme wel goed is. Wat slaapt hij overdag? ...
Het maakt bij hem niet uit hoe lang hij overdag slaapt. Soms geen slaap, dan een uur of twee uur. Hij is elke dag dezelfde tijd wakker.. ‘S avonds gaat hij om 7 uur naar bed

VRIEND

2 jaar geleden

Wij hebben als slaaptrainer het schaapje van Zazu. Maar nu nog meer vanuit het idee dat het een lichtje geeft. Ineens heeft hij wat meer angst in het donker en dat lichtje is nu voldoende om toch te kunnen slapen. Hij snapt nog niet het idee achter de kleuren al zegt hij wel ‘s avonds als het schaapje de ogen dicht heeft ‘slapuh’. Meeste slaaptrainers zijn gericht op de leeftijd vanaf 3 jaar.

2 jaar geleden

Ik denk dat dat evt pas gaat werken op oudere leeftijd

2 jaar geleden

Reactie op Marde

Ik denk dat dat evt pas gaat werken op oudere leeftijd
Hoeft niet perse hoor, Sam het schaap werkt hier erg goed. Geïntroduceerd bij 22 maanden