7 Reacties

4 jaar geleden

Onze kleine heeft sws altijd best warm. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor puckababy Tencel, deze is lekker dun, en ze houdt toch van geborgenheid dus kan er ook nog lakentje over als het erg warm is zonder dat ze gelijk als een malle gaat zweten. Wij vinden het een erg prettige slaapzak.

4 jaar geleden

Hier is het ook 25 graden op de kamer. Ze draagt een rompertje met korte mouwen en een slaapzak van hydrofiel of van gewoon t-shirt stof. Ik zal een foto toevoegen van laatstgenoemde 😀 Vaak vind je de TOG ook in kleine letters op het waslabel 🙂

4 jaar geleden

Wellicht kun je even langs de winkel gaan en voelen / vergelijken met enkele die je thuis hebt? Ik wist het bijvoorbeeld ook niet van 1 slaapzak, maar weet nu ongeveer hoeveel tog deze is. Zelf heb ik 3 verschillende diktes. (2,0; 1,0 en 0,5) .. je kunt ook nog kiezen wat je eronder aandoet. Alleen een romper met korte of lange mouwen, een shirtje eroverheen, enz.. Ook deed ik in het begin snachts tempen bij de verzorging om wat inzicht te krijgen in wat qua temp het beste was. Succes!

4 jaar geleden

Ik zou gewoon voelen welke het dunste is en anders minder kleding aan en in het nekje voelen voor je gaat verschonen of zelf gaat slapen. Bij mij staat bij sommige ook geen tog waarde erin dus dan voel ik en kijk ik hoe warm het buiten en op de slaapkamer is. Succes en volg je gevoel dat is het belangrijkste🙂

4 jaar geleden

https://www.bemini.be/nl/pages/quest_ce_quun_tog,144.html Misschien kan dit een hulp zijn..

4 jaar geleden

Overzichtje van slaaptipsvoorbabys.nl

4 jaar geleden

Ik heb in elke slaapzak gekeken en in slechts 1(!!!) Slaapzak stond de TOG waarde 😣 ik heb me daarop gebaseerd dan. Super erg bedankt aan iedereen die geantwoord heeft!