9 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben ook een puckababy. Ik denk dat het er wel vanaf hangt hoe warm het in de slaapkamer is. Voor onze zoon is het dunne slaapzakje met pyjama nog net te koud, dus wij doen de dikke slaapzak en dan zonder pyjama (enkel rompertje). Het is ongeveer 18 graden in zijn kamertje.

3 jaar geleden

Wij hebben ook de puck a baby... ook nog de herfst variant (de binnenzak) en pyjama...

3 jaar geleden

Bij ons geeft de babyfoon aan dat het 21 graden is in de slaapkamer. Wij trekken een pyjama aan en een zomerslaapzak.

3 jaar geleden

Wij hebben ook Puckababy. Hij heeft de dunne versie aan & dan een pyjama (met shirt en broek) en een romper..

3 jaar geleden

Wij hebben voor iets koudere nachten een tussenslaapzak zonder mauwen en een pyama of zomer slaapzak met pyama vor als het over de 20 graden is.

3 jaar geleden

Wij hebben ook een puckababy. Hij slaap nu in de dunne (zomer) zak en dan met pyama. Maar ik twijfel echt elke avond welke zak, wel of geen pyama haha Maar hij slaapt goed dus het zal wel goed zijn.

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben ook de puckababy en op zijn kamer is het rond de 21 graden. Hij draagt de zomerslaapzak met de mouwen eraan en een pyjama. Voetjes soms koud in de ochtend maar nek en handjes wel warm genoeg.

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Wij doen nu of een romper en de dikke slaapzak, of bij iets warmere dagen pyjama en zomer slaapzak. Denk dat we dus wel goed zitten als ik het zo lees..

3 jaar geleden

Mijn dochtertje draagt de dikke variant met daarin een rompertje met korte mouwen of een dun pakje zonder rompertje. Het is zo’n 21 graden of haar kamertje. Ze voelt altijd prima aan en slaapt goed. Zodra het wat warmer wordt ga ik naar alleen de fleece slaapzak. Ik kijk altijd een beetje naar wat ik zelf draag. Wij liggen onder een dekbed, dus alleen de zomerslaapzak vind ik nog te fris. Ook lekker wat dikkers voor m’n kindje.