234 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Annemarie19

Mijn dochtertje is dan ook vaak klaarwakker na 45 minuten maar dan duurt he ...
Was bij mijn zoontje ook zo, hij zat op 6 flessen, maar dat heb ik los gelaten en nu zitten we dus soms op 7.. ik wacht dan wel met die voeding tot hij ook weer naar bed gaat, zodat er minimaal 2 al 2,5 uur tussen zit

4 jaar geleden

Reactie op Annemarie19

Mijn dochtertje is dan ook vaak klaarwakker na 45 minuten maar dan duurt he ...
Dit vind ik ook heel lastig ja! Dan hoeft ze eigenlijk nog lang niet te eten maarja ze is al wel wakker.. Zonder eten op bed leggen werkt ook niet denk ik. Lastig he!

4 jaar geleden

Reactie op Annemarie19

Mijn dochtertje is dan ook vaak klaarwakker na 45 minuten maar dan duurt he ...
Het mooiste trucje om babies te laten slapen die moe zijn maar niet willen, is over het neus botje aaien. Van net boven de ogen tot puntje van de neus met je vinger aaien. Soms valt onze kleine meid na 10 seconden in slaap en soms moet ik het 5 tot 10 minuten volhouden, maar dan is ze wel zonder overstuur te raken in haar eigen bedje an het slapen. Ik doe dit aan het begin als ze vecht tegen haar slaap of als ze na 45 min wakker wordt, maar eigenlijk nog wat langer moet slapen. Als je optijd bent valt ze na de cyclus gewoon weer in slaap voor een nieuwe cyclus.

4 jaar geleden

Dit vind ik ook heel lastig ja! Dan hoeft ze eigenlijk nog lang niet te ete ...
Nee bij mijn zoontje werkt dat dus niet zonder eten 😅 dus dan maar een keer een extra flesje op een dag..

4 jaar geleden

Ik heb vandaag de laken van Fedde & Kees binnengekregen. Onze kleine bl ...
Hoe bevalt het lakentje van Fedde & Kees? Kan je baby daar zijn handjes nog onderuit krijgen of is dat niet mogelijk?

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

Hoe bevalt het lakentje van Fedde & Kees? Kan je baby daar zijn handjes ...
Ik gebruik het lakentje in combinatie de puckababy mini want zonder kan ze haar handjes onderuit krijgen. Moet wel zeggen dat ze sinds ze onder dat lakentje ligt wel in de nacht doorslaapt 😊

4 jaar geleden

Ik gebruik het lakentje in combinatie de puckababy mini want zonder kan ze ...
Misschien een stomme vraag hoor, maar gebruik je ook een dekentje boven op deze laken? Ik ga hem deze maand ook aanschaffen ivm afbouwen..

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Misschien een stomme vraag hoor, maar gebruik je ook een dekentje boven op ...
Nee hoor dat is geen stomme vraag! ☺️ ligt eraan hoe warm het in haar kamer is. Maar als het te koud is leg ik gewoon een dekentje erboven op. Werk prima!

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Ohhh ik ben beniieuwd! Laat het me weten, want over drie weken wordt is ze ...
Nou hij ligt erin, in het zakje onder het lakentje, hij was binnen 5 minuten in slaap! Nu de rest van de avond/nacht maar even zien hoe het gaat ☺️👌🏻 qua inslapen niks te klagen iig

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Ohhh ik ben beniieuwd! Laat het me weten, want over drie weken wordt is ze ...
Oké dat was een leuk grapje, na 20 min krijsen 😱 en heb hem nou pas in slaap. In de swaddle wel onder dat lakentje. Slaapzakje gaat hij echt krijsen, alsof hij z’n inenting krijgt zo hard 😭

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Oké dat was een leuk grapje, na 20 min krijsen 😱 en heb hem nou pas in sla ...
Ohhh ik wist niet dat dat lakentje van Fedde&Kees een zakje heeft waar het kind ingaat!! Bijzonder 😀 dus jij hebt hem ingebakerd in de Swaddle en dan onder de Fedde&Kees laken? Dat hielp wel, begrijp ik het goed? Ik heb vandaag de Pacco gewassen en in de wasdroger gedaan, omdat ik niet wist wat ik er zonder mee zou moeten ‘s avonds. In deze tussentijd sliep de kleine weer in de Swaddle (sliep wel, maar werd sneller wakker en natuurlijk weer haar handjes eruit) en ow ja de pacco is ingekrompen en niet zo een klein beetje ook. Erg stom, dag €60 🤨

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Ohhh ik wist niet dat dat lakentje van Fedde&Kees een zakje heeft waar ...
Ja er zit een slaapzakje bij met ritsjes aan de mouwen, maar mijn zoontje wil daar niks van weten 🙈 lakentje bevalt goed, kan hem zo strakker instoppen! Nu nog een oplossing vinden voor het los komen uit de swaddle 🤨 Wat balen van je pacco! Je mag mijne wel overnemen 🤣

4 jaar geleden

Hoi mama's, Als ik mn zoontje in slaap wieg, dan kan hij goed doorslapen. Echter ben ik de laatste week aan het oefenen met wakker in bedje leggen. Hij valt op een gegeven moment in slaap, maar slaapt relatief kort. Soms 10 min., 30 min. of 45 min., maar hij komt sowieso niet in een nieuwe slaapcyclus. Herkennen jullie dit? Hebben jullie tips?

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Ja er zit een slaapzakje bij met ritsjes aan de mouwen, maar mijn zoontje w ...
Hah! En als je de binnenzijde gebruikt van de Pacco? En daaromheen de Swaddle? Dan komt hij in ieder geval niet los met zn armen... of zijn we nou gevaarlijk bezig? Das lief trouwens, maar je kan hem vast voor je volgende kind gebruiken! Ik ga de Pacco straks even goed strijken misschien helpt het een beetje.

4 jaar geleden

Reactie op ChantieC

Hoi mama's, Als ik mn zoontje in slaap wieg, dan kan hij goed doorslapen. ...
Hi, lees mijn reactie van twee dagen geleden even een probeer dat eens😊

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Hi, lees mijn reactie van twee dagen geleden even een probeer dat eens😊
Dankje! Dit doe ik inderdaad, maar misschien begin ik te laat. Op welk moment doe jij dit? Al als je hoort dat je kindje wakkeraan het worden is of pas bij huilen? :) ik bij huilen, maar kan eens eerder proberen

4 jaar geleden

Reactie op ChantieC

Dankje! Dit doe ik inderdaad, maar misschien begin ik te laat. Op welk mome ...
Bij de eerste geluidjes. Dan is ze nog niet helemaal wakker namelijk en valt ze makkelijker weer terug in slaap. Anders ben ik namelijk bijna kwartier bezig om haar weer te laten slapen😅

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Hah! En als je de binnenzijde gebruikt van de Pacco? En daaromheen de Swadd ...
Oh dat is nog wel een goede tip! Lijkt me niet gevaarlijk.. maar eens even kijken of dat wil straks! Nou hopelijk is je pacco nog te redden 🙈

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Oh dat is nog wel een goede tip! Lijkt me niet gevaarlijk.. maar eens even ...
Succes! Mijn Pacco is een ‘beetje’ gered 😅 ipv tot 7 kilo zal het nu wel tot 6 zijn denk ik 🤔 ach ja gewoon gebruiken en we zien wel tot waar we komen.

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Succes! Mijn Pacco is een ‘beetje’ gered 😅 ipv tot 7 kilo zal het nu wel t ...
Haha nou gelukkig maar 🙈 tot 6 is beter dan niks! Ik denk trouwens dat je mij de gouden tip hebt gegeven. Heb het losse ding van de pacco er om heen gedaan, niet te straks maar precies zo dat hij zich niet kan loswurmen. Sliep vanmiddag zo anderhalf uur en was niet los! Ben benieuwd naar de nacht!