234 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Leeuwtje-24

Mwah, in slaap vallen gaat steeds beter, maar ze wordt standaard na max. 45 ...
Hier nu ook wakker na 45 min, terwijl hij normaal zo goed slaapt als hij eenmaal in slaap is. Hopende dat t alleen vandaag is!!

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

Hier nu ook wakker na 45 min, terwijl hij normaal zo goed slaapt als hij ee ...
Bij ons was het gisteren een heel moeilijke dag, gelukkig waren mijn partner en ik beide thuis om mekaar te kunnen aflossen. Hele dag huilen en krijsen, weinig eten, slapen lukte ook niet. Maar denk toch dat het een sprongetje was. Hij wil al meerdere dagen op zijn benen staan en vanochtend maakte hij veel nieuwe geluiden. Het slapen lukte nog niet beter, heeft al bij al 1,5 uur geslapen van 9u tot nu. Ons zoontje was wel gelukkiger en gaf ons ook zijn eerste schaterlach cadeau tijdens het spelen deze avond. Om te smelten ❤ gezien alle nieuwigheden de afgelopen dagen, denk ik toch dat het een sprongetje was. We zullen zien. Hopelijk is het bij jou ook een sprongetje en gaat het snel beter 🙏

4 jaar geleden

Hier nog 1, sinds gister duurt t veel langer voor meneer in slaap is gevallen en avond weer onrustig.. drinkt veel slechter, speelt met de speen en weigert soms de fles. En weer hazenslaapjes van 45 min overdag terwijl die juist eindelijk anderhalf uur minimaal sliep per dutje 😩 sprong 3 lijkt begonnen 😅

4 jaar geleden

Nog steeeeds moeite met zelf in slaapvallen in bed. Hij wilt perse gewiegt worden help wat kan ik doennn?? Hoe krijg ik hem in dje ritme

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Hier nog 1, sinds gister duurt t veel langer voor meneer in slaap is gevall ...
Bevalt de Fedde&Kees nog? Ik krijg hem morgen binnen, gelijk maar ook de slaapzak ervan besteld. Wij gaan bijna beginnen met afbouwen.. hier bijna 4 maandjes jong. Mijn dochter, die nooit een ‘grens’ had en alle flesjes leeg dronk en goed sliep is de afgelopen week erg onrustig geweest. Vooral ‘s avonds moeilijk in slaap komen en ohhhhhhh en ook nog eens ontzettend slecht drinken. Bijna elke sessie een strijd! Maar uhhh de verklaring: wij krijgen hier tandjes 😆 heb je dit al gecheckt bij je baby?

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Bevalt de Fedde&Kees nog? Ik krijg hem morgen binnen, gelijk maar ook d ...
Oh goeie! Zal morgen eens checken! Mijn zoontje is over 12 dagen ook al 4 maanden, zou natuurlijk ook nog kunnen! Hij drinkt vooral ook erg slordig momenteel waardoor hij heel veel lucht binnenkrijgt.. en dan niet meer verder wil drinken na een boer 🤷🏼‍♀️ Ja lakentje is echt top. Slaapzak accepteerde die echt niet dus hij ligt nog in de swaddle met dat ding van dr pacco er om heen 🙈 zie echt zo op tegen het afbouwen straks! Hij slaapt nu echt veel beter en langer over het algemeen.. ben benieuwd hoe die jou bevalt!

4 jaar geleden

Reactie op Leeuwtje-24

Mwah, in slaap vallen gaat steeds beter, maar ze wordt standaard na max. 45 ...
Hier helemaal hetzelfde, kan mijn klok er op gelijk zetten rond 45 minuten zie ik beweging op de camera van de babyfoon 😔 en ook hier gaat het voeden echt rampzalig de laatste dagen, met pijnlijke borsten tot gevolg.

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Oh goeie! Zal morgen eens checken! Mijn zoontje is over 12 dagen ook al 4 m ...
Ohhh wat leuk, wij zijn van 29-1, jullie 30-1?? 😃 ik heb me erbij neergelegd en probeer voeding ook niet meer naar binnen te proppen hoor. Anders gaat ze weer spugen 🤦🏻‍♀️ ook dat is nieuw! Ze geeft wel duidelijk aan wanneer ze meer wilt! Wat een uitdaging zo allemaal. Ben benieuwd, ik ga hem eerst even wassen en natuurlijk laten drogen 😅 laat het je weten

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Ohhh wat leuk, wij zijn van 29-1, jullie 30-1?? 😃 ik heb me erbij neergele ...
Ja van de 30e idd! Nee nou dat dus, om 17.00 dronk ie maar 50 om vervolgens om 19.00 compleet uitgehongerd de fles helemaal leeg (170) te drinken voor bedtijd 🤷🏼‍♀️ het gaat toch zoals het gaat.. fijn hè die nieuwe dingen 🤪

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Ja van de 30e idd! Nee nou dat dus, om 17.00 dronk ie maar 50 om vervolgens ...
Precies dit!! Ohhh je zou echt morgen moeten kijken of hij geen last heeft van zijn tandjes hoor. Hier opvallend twee witte puntjes onderin (snijtandjes) en afgelopen week van alle soorten bijtringen ingeslagen 😜

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Precies dit!! Ohhh je zou echt morgen moeten kijken of hij geen last heeft ...
Nou ben benieuwd 🙈 zou zo ineens kunnen natuurlijk! Bijtringen heb ik al in de kast klaar liggen 💪🏻

4 jaar geleden

Reactie op Ilknuraksu

Nog steeeeds moeite met zelf in slaapvallen in bed. Hij wilt perse gewiegt ...
Hier was dat ook het geval. Nu lukt zelf in slaap vallen wel ineens, maar hij slaapt nu nog maar maximaal 45 min aan n stuk overdag terwijl hij altijd lang aan n stuk kon slapen.

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

Hier was dat ook het geval. Nu lukt zelf in slaap vallen wel ineens, maar h ...
Oh wat fijn dat je kleintjw zelf in slaap kan vallen! Hoe heb je dit aangepakt?

4 jaar geleden

Reactie op Ilknuraksu

Oh wat fijn dat je kleintjw zelf in slaap kan vallen! Hoe heb je dit aangep ...
Hetzelfde eigenlijk als wat k eerder al deed, maar nooit werkte ;). K zing een slaapliedje, aai over z’n bolletje en ga daarna van de kamer. Soms gaat hij dan wat jengelen en soms n huiltje. (In het begin was t krijsen en dan lukte t dus echt niet) Ik blijf achter de deur staan, als hij gaat huilen ga ik terug en doe z’n tutje erin, aai over z’n bolletje en weer weg. Dat heb k de afgelopen dagen vaak herhaald en nu gaat t steeds vlugger. 1x terug en daarna slaapt hij soms al. Maar geloof niet dat dit 2 weken geleden gelukt was hoor, toen krijste hij alles bij mekaar als ik weg ging. Toch een soort fase denk bij hem. Zoals de fase van t wakker worden na 45 min nu🙈.