234 Reacties

4 jaar geleden

Iemand een idee hoe ik het ritme kan omdraaien, op een of andere manier is het ritme bij ons; slapen, voeden, wakker. Slapen en daarna. Slapen, wakker, voeden, meteen in slaap. Maar doordat hij zo lang wakker was, is hij elke keer oververmoeid en veel aan t huilen. (En niet zelf in slaap kunnen komen)

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Iemand een idee hoe ik het ritme kan omdraaien, op een of andere manier is ...
Ik kom niet helemaal uit je volgorde.. Heb je 2 verschillende? En op welk punt in het ritme is hij dan te lang wakker?

4 jaar geleden

Ik kom niet helemaal uit je volgorde.. Heb je 2 verschillende? En op welk p ...
Beetje chaotisch inderdaad sorry. Sochtends slaap hij nog wel verder. Maar na de 2e voeding in de ochtend, slaapt hij niet of bijna niet. Vervolgens krijgt hij eten en valt dan in slaap. Vlak daarna word hij al weer wakker (nog niet eens een uur) dus wil hem niet meteen al weer voeding geven als hij daar geen behoefte aan heeft (wat meestal zo is). Ik probeer hem tellens bij 45 minuten wakker naar bed te doen (advies consultatiebureau) maar dit helpt niet, zelfs als hij dan in bed ligt raakt hij oververmoeid. Hoop dat je het nu begrijpt😬😳

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Beetje chaotisch inderdaad sorry. Sochtends slaap hij nog wel verder. Maar ...
Haha ja duidelijk nu. Als hij tijdens het eten in slaap valt, drinkt hij dan wel genoeg? Mss wordt hij daardoor weer wakker? En leg je hem dan op bed of houd je hem bij je?

4 jaar geleden

Reactie op B91

Ik lees in heel veel reacties dat jullie kleintjes al zeer veel doorslapen ...
Kinderen hoeven toch helemaal niet door te slapen op deze leeftijd? Puur geluk als dat wel zo is 😊

4 jaar geleden

Mijn zoon is nu 9 weken en heeft gister pas voor het eerst overdag in zijn bedje geslapen. Ik heb hem in slaap laten vallen met white noise. Werkte direct. Gewoon blijven proberen.

4 jaar geleden

Haha ja duidelijk nu. Als hij tijdens het eten in slaap valt, drinkt hij da ...
Ik leg hem wel in bed, meestal valt hij met na dat zijn voeding op is in slaap. Ik probeer zo nu en dan ook meer eten te geven, maar heb niet het idee dat hij nog wil, soms kokhalst hij zelfs... word er echt zo ongelukkig van. Ik moet over 2 weken weer aan t werk op de opvang, weet echt niet hoe dit moet gaan straks🙁

4 jaar geleden

Help! Ik gebruik nu anderhalve week een swaddle van meyco.. ging top, maar hij begint zich steeds vaker los te krijgen! Afgelopen nacht om het uur wakker want hij was los 😩 niet inbakeren is geen optie.. wie heeft goede ervaringen met iets?? Ben gesloopt 😭 nacht ervoor na de nacht fles elk uur wakker hierdoor.: en overdag slapen gister ook drama

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Help! Ik gebruik nu anderhalve week een swaddle van meyco.. ging top, maar ...
Ik heb hetzelfde probleem. Welke maat heb je? Een grotere maat heeft me weer een paar weken verder geholpen, maar sinds een paar dagen krijgt ze het toch voor elkaar!

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Ik heb hetzelfde probleem. Welke maat heb je? Een grotere maat heeft me wee ...
Das het proberen waard, heb hem al in huis gelukkig! Nu de kleinste, miss is ie idd toe aan de grotere.. wat een drama 😩

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Das het proberen waard, heb hem al in huis gelukkig! Nu de kleinste, miss i ...
Misschien een puckababy? Dan kan hij zich niet loswurmen..

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Help! Ik gebruik nu anderhalve week een swaddle van meyco.. ging top, maar ...
Wij hebben de puckababy piep gebruikt en dat ging goed totdat het nekje van onze kleine man wat te mollig werd😊. We zijn nu vannacht begonnen met zelf inbakeren met een XL hydrofieldoek adhv instructiefilmpjes van youtube. Lijkt goed te gaan tot nu toe. Succes ermee! Gaat goedkomen 💪

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Das het proberen waard, heb hem al in huis gelukkig! Nu de kleinste, miss i ...
Ja echt vreselijk, zo jammer! Ik lees even mee, misschien een goede tip die straks voorbij komt!

4 jaar geleden

Wij gebruiken nu al een tijdje de pacco doek. Is even een investering, maar hier werkt hij perfect! Dus dat is het wel waard!

4 jaar geleden

Heb nu de grotere swaddle aan getrokken voor z’n ochtend slaapje, tot nu toe slaapt hij rustig maar ik juich nog niet te hard🙈 puckababy gaat ie op z’n handjes sabbelen door de doek heen 😂 dus die gebruik ik niet meer.. dus mocht er nog iemand belang hebben bij de piep en heb de mini ook nog liggen, die ga ik vast niet gebruiken 😅 pacco nog niet geprobeerd.. mocht dit niet werken kan dat nog een optie zijn!

4 jaar geleden

Nou meneer komt niet los in deze grotere 🎉 maar wordt nu nog steeds elke keer na een uur wakker net zoals vorige nacht.. hou mijn hart vast voor aankomende nacht pffff

4 jaar geleden

Als de mijne persee opgetild wilt worden, dan laat ik haar in me armen in slaap vallen met een stofzuiger of wat dn ook geluid en als ze in slaap is gevallen zet ik haar in de wiegje. Dan slaapt ze goed door... inbakeren helpt totaal niet bij haar.

4 jaar geleden

Reactie op sammeke

Wij gebruiken nu al een tijdje de pacco doek. Is even een investering, maar ...
Die van mij wurmde ook ineens elk uur haar armpjes los. Wij deden het eerst met een xl hydrofiele doek, maar dat werkt nu dus niet meer! Mijn schoonzusje gebruikte de Pacco en was er heel tevreden over. Heb die gelijk maar aangeschaft en het werkt heel goed! Heb het idee dat ze het zelf ook heerlijk vind! Aanrader dus! Die van ons schrikt nu alleen de laatste dagen steeds wakker van dr beentjes ipv dr armpjes 😅 maakt het ‘in slaap vallen’ heel lastig voor haar! Iemand daar nog tips voor toevallig! Gelukkig is ze de 2 maand gepasseerd, dus hopelijk gaat die moro-reflex snel weg, waardoor ze niet meer wakker schrikt van haar eigen bewegingen!

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Nou meneer komt niet los in deze grotere 🎉 maar wordt nu nog steeds elke k ...
Ik heb net de Pacco summer besteld, ben benieuwd! Een grotere maat heeft me een paar weken voorzien, maar werkt nu niet meer, hoe strak ik haar ook inbaker.

4 jaar geleden

Ik heb swaddles van meyco werken hier heel goed. Helaas moeten we gaan afbouwen. M'n mopje draait zich vanaf week 8 van haar buik naar der rug. Iemand nog tips voor het afbouwen? Probeer nu wat slaapjes overdag zonder te doen maar merk dat ze veel lichter slaapt