234 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Ik heb net de Pacco summer besteld, ben benieuwd! Een grotere maat heeft me ...
Ik heb ook de pacco besteld vanmorgen, hij weet zich weer los te wringen 😩 hopelijk werkt het voor onze kleintjes!

4 jaar geleden

Ik kreeg als tip van de kraamverzorgster, aangezien hij nog maar 4 weken is mag hij ook nog lekker bij jou in slaap vallen. Lekker dicht bij je houden, ze zijn nu ook nog zo klein ze wennen ook nog nergens aan. Na 6 weken zijn wij begonnen met een speen in bed. Tussendoor bleven we het bedje wel aanbieden overdag en ritme & regelmaat in alles aanbieden.

4 jaar geleden

Reactie op Tmaar

Ik heb swaddles van meyco werken hier heel goed. Helaas moeten we gaan afbo ...
Je kunt proberen om eerst 1 armpje los te doen. Zo bouwen de meeste mensen een inbakerdoek af.

4 jaar geleden

Reactie op ElinedeJong

Je kunt proberen om eerst 1 armpje los te doen. Zo bouwen de meeste mensen ...
Dankjewel voor je reactie. Heb toevallig gister vanalles erover opgezocht. Daar stond dit idd als tip. Maar ik wacht bij nader inzien nog even. Ik dacht nu MOET het wel echt maar. Zolang ze nog niet vanaf haar rug naar haar buik rolt is het nog niet nodig en nemen we nog even lekker onze tijd 😊

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Ik heb ook de pacco besteld vanmorgen, hij weet zich weer los te wringen 😩 ...
Heb hem binnen, jeetje wat een stevig ding! Als dit niet werkt weet ik het ook niet hoor! Heb je trouwens gehoord over de lakens van Fedde&Kees?! Die blijken ook erg goed te zijn ter vervanging van het inbakeren. Google maar eens.. ik wil deze tijdens en na het afbouwen gebruiken.

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Heb hem binnen, jeetje wat een stevig ding! Als dit niet werkt weet ik het ...
Ja ik heb hem ook! Meneer is zo dwars vanavond probeer het eerst nog zonder maar heb de pacco klaar liggen 👌🏻 hij probeerde vandaag echt heel de tijd uit de swaddle te komen, bleef maar in gevecht met dat ding 😅

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Ja ik heb hem ook! Meneer is zo dwars vanavond probeer het eerst nog zonder ...
Hahaha ahhw hier ook zo, klein heksje 😂🙏🏼

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Hahaha ahhw hier ook zo, klein heksje 😂🙏🏼
Ik heb mijn moeder ingeschakeld voor dit weekend 🙈 zij is nu het slaap gevecht aan het houden met mijn draakje haha Die fedde en Kees ziet er ook goed uit! Wel duur 😱

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Heb hem binnen, jeetje wat een stevig ding! Als dit niet werkt weet ik het ...
Ik heb vandaag de laken van Fedde & Kees binnengekregen. Onze kleine bleef maar de lakens van zich aftrappen door onrust en dit leek me een goede oplossing. Vanavond gaan we het uittesten ☺️. Ben benieuwd of het werkt!

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Ik heb mijn moeder ingeschakeld voor dit weekend 🙈 zij is nu het slaap gev ...
Heerlijk! Nou geniet er maar van. Ja wat een prijzen he?! Het is dat het mn eerste is en dat ik het zie als een investering voor de ‘rest’ 😆

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Heerlijk! Nou geniet er maar van. Ja wat een prijzen he?! Het is dat het mn ...
Heb je de pacco al gebruikt?? Ja is ook zo, als ze daardoor goed slapen is het het sws waard 👌🏻

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Heb je de pacco al gebruikt?? Ja is ook zo, als ze daardoor goed slapen is ...
Yepp en ben er echt supppper blij mee!! Ze komt hier echt niet uit en slaapt ook rustiger gelukkiger. Wel veel klittenbandjes.. maakt veel geluid en de ogen van de kleine gaan wagenwijd open. En jij??

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Yepp en ben er echt supppper blij mee!! Ze komt hier echt niet uit en slaap ...
Hij heeft er moah in geslapen en wilde hem er net weer in doen, krijsen 🙈 maar hij doet vandaag ineens allemaal dingen nieuw, ik denk dat zijn sprong nu is en dat dat het slapen en drinken zo moeilijk maakt! Terwijl officieel was z’n sprong net voorbij volgens oei ik groei maar goed kan bij elk kindje anders zijn natuurlijk..

4 jaar geleden

Ik twijfel of ik onze kleine man soms te lang laat slapen overdag. Ik lees nu dat ze vanaf 3 maanden overdag 3,5 - 5 uur slapen verspreid over verschillende dutjes. Tellen ze hier de ochtend en avond ook bij mee? Hij was vanochtend half 6 wakker, om half 8 terug z’n bedje in gegaan tot half 10, dus al 2 uur. Om 12 uur is hij weer naar z’n bed gedaan en ligt nu nog te slapen, dus weer bijna 2 uur. Als hij dan vanmiddag nog naar z’n bed moet en vanavond... Krijg hem rond 19.00 uur ook moeilijk in slaap. Dus twijfel of hij overdag te lang ligt.

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

Ik twijfel of ik onze kleine man soms te lang laat slapen overdag. Ik lees ...
Nee hoor lekker van genieten. Overdag gaat volgens het boekje in vanaf ‘s morgens 6:30/7:00 uur tot 18:00-20:00 uur. Wakkere tijd maximaal 2 uur.

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

Ik twijfel of ik onze kleine man soms te lang laat slapen overdag. Ik lees ...
Meestal bedoelen ze met de maximale slaapjes overdag de slaapjes tussen 7 en 7. Of bij jou dan iets eerder wanneer de dag al om half 6 begint. Maar ieder kindje heeft zijn eigen behoeftes. Bij mij is hij ‘s ochtends ook altijd wat sneller moe dus gaat hij iets langer slapen, leg hem meestal dan een kwartier of half uurtje eerder op bed. Hij slaapt ‘s nachts volledig door dus zal het nog wel nodig hebben, als dat gaat veranderen pas ik het overdag weer aan. Ik maak hem trouwens wel altijd wakker volgens het schema dat ik volg.

4 jaar geleden

Mijn zoontje is nu 11weken, maar we hadden precies hetzelfde. Overdag wilde hij alleen op een van ons slapen en niet in zijn eigen bedje, terwijl het in de nacht wel goed ging in zijn bedje (naast ons bed). Ik zou zeggen, laat hem lekker op je liggen, hij zoekt ws de geborgenheid nog. Wij zijn vanaf 9weken wat meer gaan oefenen met het eigen bedje overdag en dat liep eigenlijk vanzelf steeds beter. Nog steeds is het soms een beetje zoeken, maar doe wat voor jou en de baby goed voelt!

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Yepp en ben er echt supppper blij mee!! Ze komt hier echt niet uit en slaap ...
Ik ga toch voor de fedde en kees 😅 pacco blijft ie in krijsen.. en slaapt er niet in door na 45 min, wordt huilend wakker en bijna niet te troosten, plus hij wurmt z’n armen naar boven en dat zit niet lekker natuurlijk 🤷🏼‍♀️ maar fijn dat t bij jullie werkt!

4 jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Ik ga toch voor de fedde en kees 😅 pacco blijft ie in krijsen.. en slaapt ...
Ohhh ik ben beniieuwd! Laat het me weten, want over drie weken wordt is ze vier maanden oud en wilde daarna afbouwen.

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

Ohhh ik ben beniieuwd! Laat het me weten, want over drie weken wordt is ze ...
Ja daar zou deze ook geschikt voor zijn, zal als ik hem paar dagen in gebruik hebben even laten weten hoe hij bevalt!