13 Reacties

4 jaar geleden

Toevallig dacht ik hier ook over na vandaag. Ik volg even voor de tips, hier hetzelfde verhaal dus herkenbaar.

4 jaar geleden

Hoeveelheid licht? Temperatuur? Prikkels in bed?

4 jaar geleden

Misschien eens thuis in het campingbedje? 😁

4 jaar geleden

Misschien kan je eens googlen op slechte slaapassociatie eigen ledikant? Ik heb dit vaker gehoord Hebben jullie (geen idee he is maar een vraag) haar per ongeluk misschien een keer heel lang laten huilen in haar bed waardoor ze nu een negatieve slaapassociatie heeft met haar ledikant? Misschien heeft Stephanie Molenaar hier een keer iets over geschreven Zij is een slaapcoach Ik vind haar boeken echt goed, helder en simpel. Idd een rustige slaapkamer is heel belangrijk. Verduisterende gordijnen, geen playmobiel boven haar hoofd of allemaal knuffels in haar bed. Wat ontzettend vervelend voor jullie hopelijk is het snel opgelost 🙏🏻Sterkte!!

4 jaar geleden

Reactie op HanneD

Misschien eens thuis in het campingbedje? 😁
Lekker donker, niet warmer dan de normale temperatuur. ze heeft alleen haar vaste knuffeltje in bed verder niets

4 jaar geleden

Reactie op HanneD

Misschien eens thuis in het campingbedje? 😁
Dit hebben we nu gedaan, maar dat lijkt me geen lange termijn oplossing. Matrasje geeft nauwelijks steun..

4 jaar geleden

Reactie op tal-24

Misschien kan je eens googlen op slechte slaapassociatie eigen ledikant? Ik ...
Bedankt voor je reactie. Ik ga eens naar die boeken kijken!

4 jaar geleden

Ik ben benieuwd het kunnen heel veel oorzaken zijn Sinds wanneer heeft ze dat ze niet in haar eigen bedje wil slapen? Of altijd al? Doen jullie een slaapritueel? Wonen jullie toevallig in een oud huis? Ze slaapt wel op andere plekken dat is het goede nieuws weer😇😊

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op B91

Dit hebben we nu gedaan, maar dat lijkt me geen lange termijn oplossing. Ma ...
Past het matras van het ledikant in de reiswieg? Ken verhalen van 2 mensen die hun kleine zo lieten slapen (drukke slapers die hun hoofd steeds stoten, de reiswieg met het matras van het ledikant was de oplossing..) 🙈

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op B91

Dit hebben we nu gedaan, maar dat lijkt me geen lange termijn oplossing. Ma ...
Evt je matras uit het ledikant in het camping bedje? Wij gebruiken Ewan het schaapje, wordt ons kindje heel rustig van. Hartslag of stozuigergeluid of harp

4 jaar geleden

Reactie op B91

Dit hebben we nu gedaan, maar dat lijkt me geen lange termijn oplossing. Ma ...
Misschien dat een tijdje doen en dan soms afwisselen met de matras van het het ledikant? Matrasje van campingbedje nu even gebruiken en stiekem gaan omwisselen met momenten? Stap voor stap... Of evt campingbedje met ledikant matras op kamer? Eigen ledikant even wegzetten. Toitoitoi!

4 jaar geleden

Reactie op LE0108

Evt je matras uit het ledikant in het camping bedje? Wij gebruiken Ewan he ...
Jaaaaa doen wij ook bij slaapritueel een hartslag muziekje op de achtergrond los vd slaapzak, knuffel happy horse, speen(maar stofzuigergeluid werkt ook super) Wij gebruiken een YouTube video die 10 uur duurt😂 Zie afbeelding

4 jaar geleden

Reactie op CeCe82

Past het matras van het ledikant in de reiswieg? Ken verhalen van 2 mensen ...
Ja dat was bij ons ook zo! Nu een bedbumper rond zijn bedje gehangen en dat werkt ook prima... 😃