8 Reacties

3 jaar geleden

Probeer het in een campingbedje eerst op haar eigen kamer en daarna op jullie kamer tussen de middag ofzo 😄

3 jaar geleden

Misschien helpt het als je het beddengoed waar ze dan al op/in geslapen heeft mee te nemen?? Wij gaan ook binnenkort naar een huisje en ben zelf ook erg benieuwd hoe het zal gaan. Ben bang dat het wat minder goede nachten zullen worden.

3 jaar geleden

Jeetje wat vervelend! Mijn zoontje slaapt gelukkig overal, wel heeft hij altijd zijn eigen dekentje. Misschien dat dat ook bij jullie helpt, dan zorg je voor wat herkenning! Daarnaast doe ik altijd hetzelfde ritueeltje (waar ik ook ben). En probeer de kamer zo donker mogelijk te hebben. Side note: Mijn zoontje slaapt dus wel overal, maar niet in aanwezigheid van andere, dus hij kan niet met andere op een kamer slapen of bij ons in bed.

3 jaar geleden

Bij ons slaapt ze ook heel zelden op verplaatsing. In de maxi cosi wiegen helpt. Of op de arm in slaap wiegen en dan naar haar bedje leggen hebben we al gedaan. Één keer is ze uit pure uitputting zelf in slaap gevallen in het camping bedje

3 jaar geleden

Reactie op mutsiej1987

Probeer het in een campingbedje eerst op haar eigen kamer en daarna op jull ...
Goeie tip! Eerst op eigen kamer, dan op andere kamer of zolder oid...

3 jaar geleden

Toen ik op vakantie ging heeft ze geslapen in het bedje daar dat ik had opgemaakt met het beddengoed waar ze thuis in had geslapen, dus haar eigen geur zat eraan. Hoop dat dat voor jullie misschien ook helpt

3 jaar geleden

Bij mijn dochter werkt het best aardig als ik eerst 20/30 min met haar in de kamer zit, bijv nog een flesje drinken. Dan de kamer al helemaal donker maken, slaapzak aan, stil zitten, hetzelfde als wanneer ze er alleen is. We zitten dan dus in het donker samen. En als ik haar dan na haar fles weg leg met speen en knuffel gaat het meestal goed. De ruimte is dan al een beetje ‘bekend’.

3 jaar geleden

Wat misschien ook kan helpen is een nestje (een die je open kan maken aan de onderkant ivm lengte) deze leg je thuis in haar bedje en wanneer je ergens anders slaapt leg je dat nestje in het bedje daar. Mijn dochtertje slaapt in principe goed, maar een vriendin van me doet het zo. Hopelijk heb je er wat aan, succes