10 Reacties

4 jaar geleden

Hallo Mama's, Ik heb hetzelfde probleem met een stoel van maxi-cosy. Stoel is vanaf 4 maanden, maar in uiterste ligstand valt ook Yara's hoofdje naar voren als ze slaapt. Dus ik lees even mee met de tips. Groetjes

4 jaar geleden

Je ziet wel dingen voorbij komen van wish en Alixpress hiervoor. Dat is dat een band die je vast maakt en die houdt het hoofd tegen om naar voren te vallen (band valt dan bij het voorhoofd) maarja of een kleine dat fijn vindt?!

4 jaar geleden

Zelfde "probleem" ook met de nuna prym ...toevallig zeg

4 jaar geleden

Mijn zoon zit standaard met zijn hoofd naar voren omdat hij alles wil zien uit het raam 🤣 Dus valt ook zo in slaap. Ik doe er eigenlijk niks tegen.

4 jaar geleden

Hier ook hetzelfde! Wij hebben een Cybex Aton 5, dus weer een andere.

4 jaar geleden

Wat ontzettend stom hè 🙈 ! Ik heb inderdaad de bandjes op Ali en wish gezien maar ik bedenk mij dan altijd maar dat er een reden is dat die dingen niet bij de prenatal te krijgen zijn. Hopen dat er nog iemand een gouden tip heeft! Iedereen alvast bedankt voor de reacties.

4 jaar geleden

Oh ik volg graag. Hier hetzelfde. En als we haar dan wakker maken/uit de stoel halen huilt ze omdat ze (denk ik) pijn heeft aan haar nekje 😔.

4 jaar geleden

Die van ons ligt nog in een maxi cosi dus hier geen problemen mee. Maar wel iets om rekening mee te houden bij de aanschaf van een volgende stoel

4 jaar geleden

Ik lees ook mee hier hetzelfde probleem met de autostoel tobias. Ze lijkt er geen last van te hebben maar vind het er zo akelig uit zien😑