41 Reacties

4 jaar geleden

Vanaf 4 weken ligt onze zoon op zijn eigen kamer. Eigenlijk geen aparte dingen gedaan om hieraan te laten wennen. Gewoon vd ene op andere dag gedaan, geen problemen ondervinden

4 jaar geleden

Hey hoi. Onze dochter is 12 weken. En dliep al met haar 3e week op haar kamertje. Wij konden niet slapen en zei ook niet🙈 voor iedereen beter. Ze kroop omhoog tegen de hoek aan. Dus best gevaarlijk! Nu ligt ze heerlijk in haar kamertje. Nuja jehebt niet echt tips. Je moet het gewoon doen. En doen wat je zelf het beste lijkt😀

4 jaar geleden

Onze zoon is nu 13 weken en overdag laten we hem op zijn eigen kamer slapen zodat de overgang tzt hopelijk niet te groot zal zijn. De avond en nacht slaapt hij nu nog wel bij ons op de kamer.

4 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt nu 3 weken op zijn eigen kamer ( hij is 3 maanden). Ik ben begonnen met eerst overdag op zijn kamer te slapen. En snachts probeerde ik het ook en dat ging hier best goed.

4 jaar geleden

Vanaf 8 weken paste onze zoon niet lekker meer in zijn wiegje. Het ledikant past qua ruimte niet op onze kamer en toen moest hij naar zijn eigen kamertje. We hebben hem gewoon in zijn bedje gelegd, kusje gegeven en hij is in slaap gevallen. Ik zelf vond het best lastig, maar heb niks aan het kindje laten merken. Denk dat je het gewoon moet proberen, als jezelf er geen punt van maakt, doet de kleine dat mss ook niet. Succes het is wel weer een enorme mijlpaal.

4 jaar geleden

Reactie op Mo2020

Onze zoon is nu 13 weken en overdag laten we hem op zijn eigen kamer slapen ...
Het enige probleem is dat hij overdag niet in zijn eigen bed wil slapen 🙈🤔

4 jaar geleden

Mijn zoontje is nu 12 weken en slaapt ook nog bij ons op de kamer. Ik ben een aantal weken geleden begonnen met wennen op zijn eigen kamer. Hier lekker met hem gespeelt. Nu vorige week begonnen met wat slaapjes overdag doen in zijn eigen bed. Eerste paar keer drama, na een half uur weer in zijn wiegje gelegt. Maar gisteren voor het eerst 2 uur in zijn eigen bedje geslapen!

4 jaar geleden

Reactie op Miekegraat

Het enige probleem is dat hij overdag niet in zijn eigen bed wil slapen 🙈� ...
Misschien de nacht dan juist wel 🙈 hihi

4 jaar geleden

Reactie op Mo2020

Misschien de nacht dan juist wel 🙈 hihi
Haha ja dat zou misschien wel werken.🙈

4 jaar geleden

Onze dochter slaapt vanaf dat ze 2 of 3 weken is in haar eigen kamer. Ik geloof niet dat het haar iets uitmaakte destijds, waar ze lag. Eerst lag ze nog in de wieg die we dan s nachts in onze kamer zetten ivm de nachtvoedingen maar ik heb haar denk ik vanaf 4 weken in haar ledikant gelegd. Tis geen moeilijke slaper dus dat scheelt wel. Ik heb niet echt tips, gewoon proberen denk ik...

4 jaar geleden

Mijn zoontje sliep met 12 weken op zijn eigen kamer. Daarvoor had ik hem al wel overdag on zij eigen kamer. Was de overstap niet zo groot vinden wij. Dit werkte goed

4 jaar geleden

Ik wissel een beetje tussen onze kamer en zijn kamer, zodat hij aan allebei gewend is. En laat hem overdag op allerlei plaatsen slapen, zodat hij ook makkelijk ergens anders in slaap valt als we weekendje weg zijn enzo. Wiebelen is de truc bij hem, waar hij ook in ligt. Is met het ledikantje wel wat zwaarder 😉

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia1985

Ik wissel een beetje tussen onze kamer en zijn kamer, zodat hij aan allebei ...
Moet je een kleuter in huis hebben, die klaart dat klusje wel even 😅

4 jaar geleden

Ons zoontje is 14 weken en slaapt al vanaf zijn 7e of 8e week op zijn eigen kamer

4 jaar geleden

Onze dochter slaapt vanaf dag 1 op haar eigen kamer. Beter voor ons allemaal! Zo wist ze ook meteen dat het een veilige omgeving is. Nu is 16wkn en weet niet beter. Soms, heel soms slaapt ze in de box, dit wanneer zij na het spelen in slaap valt. Dan leg ik haar niet over, meestal zijn het dan powernappies die ze maakt! 😊

4 jaar geleden

Wij hebben ons zoontje in de nacht nog naast ons in de co sleeper.. en overdag in zijn eigen bedje op eigen kamertje zodat die kan wennen hij slaapt er telkens vaker dus gaan binnenkort ook over naar de nacht in eigen kamertje. Ik ga binnenkort ook weer werken en draai ook voornamelijk late diensten hij wordt ook best snel wakker!! Eerst wou die van ons ook niet in eigen bedje maar is op den duur toch beter geworden!!

4 jaar geleden

Onze klein is 15 weken en slaapt nog op onze kamer in de co-sleeper. Wat wij wel doen is overdag en begin van de avond in zijn eigen kamer. Daar zijn we een paar weken geleden mee begonnen. Dus rond 19:00-20:00 uur in zijn eigen kamer. Vervolgens maak ik hem wakker voor een fles rond 23:00 uur en daarna gaat hij over naar onze kamer. Vaak geef ik de fles in bed. Misschien ook wat voor jullie? Je maakt zeg maar gebruik van het flesmoment om zelf ook naar bed te gaan.

4 jaar geleden

Ons zoontje is 14 weken en slaapt vanaf dat hij 5 of 6 weken was op zijn eigen kamer. Ben er overdag mee begonnen, na 2 dagen ook de nacht en ging prima. Hij sliep toen overal heel makkelijk.

4 jaar geleden

Onze dochter is 16 weken en slaapt sinds 6 weken in haar eigen kamer. Ze maakte de hele nacht door geluidjes in haar slaap waardoor ik niet meer sliep.

4 jaar geleden

Onze meid slaapt sinds ze 7 weken is de hele nacht door. Op 8 weken geprobeerd op haar eigen kamertje te leggen en ze sliep nog veel beter! Geen lawaai meer van ons! Ik legde ze overdag ook wel al ooit op haar eigen kamer voor haar dutje zodat ze al aan het bedje en de omgeving kon wennen ☺️