9 Reacties

4 jaar geleden

Hier ongeveer hetzelfde. Zoontje ook 19 weken. Als ik m voed valt hij idd in slaap maar is dan vaak ook na een uurtje of 2 weer wakker. Hij was al niet een al te beste slaper maar de afgelopen dagen is t helemáál drama. Ik denk de 4 maanden slaapregressie. Heb tot nu toe nog niks gevonden wat hielp. Hard hopen dat t een fase is... succes!

4 jaar geleden

Zo zul je meerdere periodes hebben dat je er weer nachten lang uit moet. Gaat vanzelf over. Hoeft niet eens aan de speen te liggen

4 jaar geleden

Wij doen een doekje door de ring van de speen zodat ze de speen terug kan vinden of vast kan houden. En de speen valt ook minder snel uit. Het proberen waard. En ook fijn als het doekje een beetje naar mama ruikt :-)

4 jaar geleden

Reactie op J_B1

Wij doen een doekje door de ring van de speen zodat ze de speen terug kan v ...
Thnx voor de tip!

4 jaar geleden

Mijn dochtertje van 4 maanden heeft altijd goed geslapen en wordt nu sinds twee weken ook veel wakker. Het zou slaapregressie kunnen zijn, dan is het een periode en zo weer over! Succes

4 jaar geleden

Die van mij gebruikt geen speen, ik was ook even terug op nachtvoeding door slaapregressie, gelukkig is dat nu weer over. Ik lees dat als je hem goed hij zonder speen in slaap valt. Moet je er daarna nog eens uit?

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Die van mij gebruikt geen speen, ik was ook even terug op nachtvoeding door ...
Voed*

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Die van mij gebruikt geen speen, ik was ook even terug op nachtvoeding door ...
Na het voeden kan hij weer zonder speen in slaap vallen. Dat is tegenwoordig om 4.00 gemiddeld:(. Maar daarvoor komt hij nu vaak 1 of 2 keer maar lijkt dan nog geen honger te hebben maar gewoon onrustig. Zodra we de speen erin doen en hem even strelen / aaien valt hij weer in slaap.

4 jaar geleden

Reactie op emsje

Na het voeden kan hij weer zonder speen in slaap vallen. Dat is tegenwoordi ...
Precies hetzelfde hier. Even doorzetten maar denk ik... en ik hoop dat ze straks zo slim is dat ze zelf haar speentje weer in kan doen😅