43 Reacties

3 jaar geleden

Ja hier ook. Iedere nacht tussen 4 en 6. Meestal als we een schone luier aandoen en weer terug leggen slaapt ze wel weer. Maar soms blijft ze wakker. Erg vervelend als om 6 uur de wekker weer gaat om te gaan werken. 馃槀

3 jaar geleden

Hier ook sinds 9,5 maand 馃槒 gelukkig valt iedereen hier wel weer in slaap.. het is een fase zeggen ze toch?! 馃槉

3 jaar geleden

Hier ook al een paar weken.. vaak valt hij wel weer in slaap maar heeel vaak ook niet

3 jaar geleden

Hier ook! Vaak rond half 5 a 5 uur, ze valt daarna wel weer in slaap. Soms duurt het een uur, soms anderhalf. En regelmatig doet ze hetzelfde maar dan tussen 12 en 2 uur. 馃槄 Blijft vervelend, maar ben allang blij dat ik er niet uit hoef. 馃コ Dat is namelijk wel anders geweest.

3 jaar geleden

Hier exact hetzelfde. Soms opeens weer een nachtfles die ze dan wild leeg drinkt.. en standaard 05.28 (kan de klok erop gelijk zetten) ba-bababababaaaa en wakker is mevrouw. Om 6.00 gaat t dan over in jammeren/huilen en halen we dr uit bed en starten we maar de dag.. hoe lang duurt deze fase!? Hier nu al een week of 3 zo... terwijl ze eerst tot 06.45 sliep

3 jaar geleden

Reactie op J_B1

Hier exact hetzelfde. Soms opeens weer een nachtfles die ze dan wild leeg d ...
Hier sliep ze ook altijd klokje rond tot 7 uur馃檲 inderdaad hoelang duurt dit nog haha.. maar wel fijn om te lezen dat we niet de enige zijn!馃榿

3 jaar geleden

Ik heb een tip! Wij hadden dit ook, maar hebben lichtgevende speen gekocht en zo鈥檔 knuffeldoekje/speendoekje eraan en hij pakt de speen nu snachts zelf

3 jaar geleden

Ik heb een tip! Wij hadden dit ook, maar hebben lichtgevende speen gekocht ...
Ik hoorde van mijn schoonzus dat zon speendoekje snachts niet mocht? Ivm verstikkingsgevaar? Geen idee hoor.. wij hebben ze zelf nog helemaal niet.. mevrouw gooit namelijk haar speen altijd uit bed dus moeten er dan nog heen haha

3 jaar geleden

Reactie op Sylvianne

Ik hoorde van mijn schoonzus dat zon speendoekje snachts niet mocht? Ivm ve ...
Wij hebben deze https://www.mamaloesbabysjop.nl/funnies-konijn-snoes-grey-blue-speendoekje-19623?channable=01abc169640036373031361d&gclid=Cj0KCQiAwf39BRCCARIsALXWETyZ3MsamBFKZdft3nLRxKbmkgBwrRTIux2F0ssovO_X5YsrFE33liAaAkRiEALw_wcB Onze zoon gooit de losse spenen ook uit bed, maar met dit eraan niet.

3 jaar geleden

Wij hebben deze https://www.mamaloesbabysjop.nl/funnies-konijn-snoes-grey-b ...
Die ziet er leuk uit zeg! Bedankt voor de tip! Onze zoon had nooit een speen dus vandaar mijn vraag of t ook snachts mocht 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Sylvianne

Die ziet er leuk uit zeg! Bedankt voor de tip! Onze zoon had nooit een spee ...
Hoop dat het helpt! :)

3 jaar geleden

Hier ook, 9 maanden oud. Bij ons is het vaak kou, hij is dat helemaal omhoog gekropen en is zn fop kwijt. Naar beneden, dekentje tot schouders instoppen en foppie en hij is gelukkig weer weg. Een vriendin had dit trouwens ook, zij is weer met de avondfles begonnen (droomflesje om 23) en sindsdien gaat het weer iets beter.

3 jaar geleden

Wij hebben afgelopen 2 nachten zelfs dat ze om de 2 a 3 uur wakker word.. gisteravond weer om 11 uur wakker hebben we klein beetje melk gegeven en toen viel ze gelukkig weer in slaap tot 4.. maar men wat is dit vermoeiend als je het niet meer gewend bent haha馃檲

3 jaar geleden

Onze zoontje is nu 9 maanden. Overdag pakt hij zijn speen zelf maar snachts ho maar. Op echt slechte dagen moet ik dan tot 15 keer naar hem toe om zijn speen te geven. Hij slaapt altijd op zijn zij, maar draait op zijn buik in zijn slaap waardoor hij wakker wordt, en zijn speen gaat zoeken. Maar ook al ligt zijn speen naast hem, hij pakt hem niet. Heeft iemand een tip??

3 jaar geleden

Reactie op Jbootsma

Onze zoontje is nu 9 maanden. Overdag pakt hij zijn speen zelf maar snachts ...
Glow in the dark speen? Misschien ziet ie hem niet in het donker?

3 jaar geleden

Reactie op Sylvianne

Ik hoorde van mijn schoonzus dat zon speendoekje snachts niet mocht? Ivm ve ...
Wij hebben wen hydrofiel doekje (formaat zakdoek) ingeknipt en die knopen we om de speen. Vallen ze niet meer uit bed en geen verstikkingsgevaar馃憤馃徎

3 jaar geleden

Reactie op Jbootsma

Onze zoontje is nu 9 maanden. Overdag pakt hij zijn speen zelf maar snachts ...
Mss overdag al hij m kan zien oefenen met zelf vast laten houden en naar zn mondje brengen?

3 jaar geleden

Reactie op Jbootsma

Onze zoontje is nu 9 maanden. Overdag pakt hij zijn speen zelf maar snachts ...
Was hier ook zo. Knuffeldoekje en glow in dark speen eraan. Werkt wel alleen als hij overdag de speen zelf in zn mond kan doen

3 jaar geleden

Reactie op Ruvalu

Mss overdag al hij m kan zien oefenen met zelf vast laten houden en naar zn ...
Het gekke is dat hij overdag zijn speen wel zelf pakt. Hahaha

3 jaar geleden

Was hier ook zo. Knuffeldoekje en glow in dark speen eraan. Werkt wel allee ...
Glow in the dark speen hebben we. Misschien idd een knuffeldoekje eraan doen. Kan het altijd eens proberen. Blijf het vreemd vinden dat hij dit overdag wel doet