8 Reacties

4 jaar geleden

Dit had of eigenlijk heeft mijn zoontje (3,5e maand) ook. Speen S of 1 kreeg hij niets uit. Zelfs niet zonder JBPM. Hij begon dan ook heel hard te huilen en had letterlijk na een kwartier proberen nog niets binnen. Bij speen M of 2 heeft hij zijn flesje binnen 10 minuten leeg zelfs met JBPM. Je zou nog andere soort fles kunnen proberen of ander merk speen maar mijn zoontje heeft alle flessen geprobeerd en het maakte geen verschil maar hoor van andere moeders dat het wel verschil maakt. Ik mag bijna starten met rijstepap wellicht dat dat helpt maar dat is bij jou zoontje nog veel te vroeg (vanaf 4 mnd). Succes

4 jaar geleden

Als je een beetje het ritme weet van je kindje dan kan je al 15 min van tevoren luier verschonen en flesje maken dan zullen ze ook minder snel drinken als dat ze echt huilen al van de honger goed op de signalen letten, bij mij heeft dit wel geholpen. Ik gebruik trouwens de difrax fles met 3 maanden speen voor ingedikte voeding hier doet ons meisje het het beste op, en gebruik hierbij ook de fv van hero comfort+ ook met jbpm er al in vandaar ook de speen anders krijgt ze het er niet uit.. Sommige baby's zijn gwn heel gulzig en drinken nou eenmaal sneller.. Maar na 3 maanden zijn de krampjes echt veel minder dus nog even volhouden Hopelijk heb je hier iets aan 😊

4 jaar geleden

Mijn kleine meisje had hetzelfde probleem, door het te snelle drinken kreeg ze ook veel krampjes en maagzuur wat erg vervelend voor haar was. Wij kregen het advies om de Dr brown fles te gaan gebruiken met een soort ventiel wat er voor zorgt dat ze rustiger gaan eten, en geen lucht binnen krijgen en inderdaad wij kunnen niet meer zonder, ik zou het iedereen aanraden

4 jaar geleden

Reactie op Flappie

Mijn kleine meisje had hetzelfde probleem, door het te snelle drinken kreeg ...
Met welk nummer speen gebruikte je die? En ookmet jhbm?

4 jaar geleden

Reactie op Flappie

Mijn kleine meisje had hetzelfde probleem, door het te snelle drinken kreeg ...
Ik gebruik namelijk al 4 weken dr brown (de brede hals en smalle hals) geprobeerd Met verschillende spenen maar bij 1 en 2 huilt hij omdat hij niks krijgt en bij speen 3 drinkt hij het binnen 5 minuten leeg. Graag zou ik willen weten hoe jij het hebt gedaan en hoeveel je meisje dronk

4 jaar geleden

Dan zou ik stoppen met de Johannes doordat de voeding dikker wordt kan het zijn dat het lastiger drinkt, ik ben ermee gestopt en toevallig vandaag met speen 2 begonnen, meisje is nu 11 weekjes en drinkt 180cc ongeveer in 20 minuten op met de avent fles drinkt ze dit met 5 minuten leeg

4 jaar geleden

Reactie op Flappie

Dan zou ik stoppen met de Johannes doordat de voeding dikker wordt kan het ...
Hij heeft ook reflux spuugt namelijk best veel na iedere voeding vandaar de johannes. Ben zelf ook aan het twijfelen of ik daarmee moet stoppen of niet

4 jaar geleden

Wat zegt het consultatiebureau? Hebben hun geen goed advies voor je? Met reflux ben ik niet bekend. Wel vervelend. Ik zou het proberen bij ons is het hele probleem van misselijk en snel drinken opgelost