7 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Onze zoon jammert in zijn slaap. Dat duurt dan maximaal 2 minuten en dan slaapt hij weer rustig verder. Dit gebeurt een paar keer per nacht. Rond deze tijd zouden ze meer dromen (en dus ook nachtmerries). Misschien dat het dat kan zijn?

3 jaar geleden

Ze dromen op deze leeftijd heel veel. Hier hetzelfde.. of hij ligt slapend te huilen.. ik leg hem weer recht in bed zijn speen erin en zeg weer slaap lekker en dan is het weer over🙂

3 jaar geleden

Mijn jongste huilt en snikt ook in zijn slaap. Vaak een korte kreet of harde snik en hij slaapt rustig verder. Klinkt altijd erg zielig

3 jaar geleden

Hier ook, helemaal overstuur in zn droom, piepen, kreunen en snikken en heftig ademen in zn slaap. Ik ga er zelf even naar toe op zo'n moment, even zacht hand over zn hoofd en ruggetje en zachtjes zeggen dat hij veilig is en papa en mama bij hem zijn. Ik hoor aan zn ademhaling dat hij nog steeds droomt maar wel wat kalmeert op zo'n moment.

3 jaar geleden

Hier zijn er ook soms nachten met een korte huilbui of wat gezeur, snikken zelf heb ik wel nog niet voorgehad.. Hij heeft wel heel veel last van zijn tandjes hier, maar weet niet zeker of dit ermee te maken heeft. Zodra ik over zijn rugje wrijf slaapt hij terug als een roosje 🤗

3 jaar geleden

Onze zoon jammert en huilt wel eens in zijn slaap. Snikken nog niet echt opgemerkt, maar dat kan wel gebeuren op het moment dat hij zou willen gaan huilen maar het niet doorzet. Bij ons duurt het even en dan is het weer over. Ik ga er niet naar toe want dan wordt hij wakker en wil dan uit bed, tenzij het overgaat in harder huilen of lang duurt.