14 Reacties

3 jaar geleden

Ah zo zielig. Hoe oud zijn ze? Beste is zoutoplossing voor baby's, ik gebruik kruitvat eigen merk, en eventueel zon snotzuiger , moet je zelf zuigen.

3 jaar geleden

Luuf halen.... en dan onder de voetjes smeren als ze gaan slapen, sokjes erover heen..... werkt heel goed.... werkt het beste onder de voetjes is onze ervaring

3 jaar geleden

Luuf! Ik zweer erbij. Ons meisje was vorige week ook extreem snotterig. S nachts hoestte ze ook erg veel. Na een paar nachtjes met luuf op de rug/borst en onder de voetjes, zijn we er bijna vanaf!

3 jaar geleden

Een open gesneden ui onder het bedje leggen, luuf onder de voetjes en dan sokjes aan als ze savonds naar bed gaan😊

3 jaar geleden

Wat bij ons helpt is de douche laten stomen en dan de baby in bad doen, meestal gaat het neusje dan open, zo niet dan de neusaspirator van Otrivin gebruiken, zoutoplossing neusspray van Otrivin, bedje omhoog aan 1 kant, 2 halve uien op de kamer, Luuf onder de voetjes met sokjes aan en een beetje op zijn ruggetje. VSM tandengel (heeft niks met verkoudheid te maken) in de hoop dat hij dan niet wakker wordt door doorkomende tandjes. Als we dit zo doen, slaapt onze baby goed. Eerste 2 dagen van de verkoudheid geven we ook nog een zetpil als we merken dat hij echt niet fit is daardoor.

3 jaar geleden

Bij de apotheek hebben ze xylo neusspray voor baby’s, dus heel erg verdund. Mag je een week gebruiken en werkt stukken beter dan uien en zoutoplossing. Verder smeer ik altijd wat luuf voor baby’s.

3 jaar geleden

Reactie op Riianne91

Luuf! Ik zweer erbij. Ons meisje was vorige week ook extreem snotterig. S n ...
Mag je dat ook al op het ruggetje/borstje smeren? Ik doe het nu alleen onder haar voetjes

3 jaar geleden

jaa luuf, die gebruik ik ook. onder de voeten dan sokjes en ik smeer ligt op de rug en borst ook. smorgens en savonds. werkt het beste

3 jaar geleden

Reactie op UBEK

Ah zo zielig. Hoe oud zijn ze? Beste is zoutoplossing voor baby's, ik gebru ...
10 maanden

3 jaar geleden

Physiomer Baby! En Kaliptus baby op de borst en rug ☺️

3 jaar geleden

Bij James hielp ook niets, hij is 1.5 mnd verkouden geweest helaas. Alles geprobeerd van ui tot luuf.. Luuf kreeg hij trouwens een huidreactie op.. Uiteindelijk de moed opgegeven, het gaat vanzelf over hoe sneu het ook is. We mochten zijn neusje uiteindelijk ook echt niet meer aanraken.

VRIEND

3 jaar geleden

Wij gebruiken ook Luuf. Bij erge verkoudheid doen wij ook een paar druppels Tocotholine (pepermuntolie) op een zakdoek onder het bed (ipv ui). Zorg er wel voor dat ze nooit de zakdoek te pakken krijgen, Tocotholine prikt enorm in de ogen. En wij gebruiken neusspray zoutoplossing.

3 jaar geleden

Spoelen met physiomer en uitzuigen met neusreiniger helpt hier goed!

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft ook al sinds september last van een verkoudheid. Lastig he! Fysiologisch water wordt hier aan de lopende band gebruikt. 😉 Wij gebruiken sinds 3 dagen geleden physiomer. Hij vindt het aangenamer en ‘strubbelt’ minder tegen. Nadien kan je eventueel zo’n ‘snotzuiger’ gebruiken. Is geen wondermiddel maar dan is zijn neusje toch even vrij. Succes!