21 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje krijgt het al. Wordt volgende week 1 & heeft nu deze hele week met de pot mee gegeten

3 jaar geleden

Kan al vanaf 1 jaar

3 jaar geleden

Reactie op huizeveld

Mijn zoontje krijgt het al. Wordt volgende week 1 & heeft nu deze hele ...
Laat je het hem zelf eten ? Haha heb nogal een eigenwijze dochter en gaf altijd gepureerd maar dat wilt ze nu ook niet meer

3 jaar geleden

Reactie op Snadoria

Laat je het hem zelf eten ? Haha heb nogal een eigenwijze dochter en gaf al ...
Herkenbaar 😂 De man wil ook ALLES zelf doen. Ik doe vaak beetje van beide. Geef hem een hoopje en geef zelf dan een lepel eten tussendoor. Of ik geef hem een lepel en geef zelf happen tussendoor. Genoeg dingen die hij echt zelf kan eten, maar dat is met dit nog wel wat lastig ja haha

3 jaar geleden

9 maand ofzo.. favorietje hier!

3 jaar geleden

Vanaf een maand of 10 geven wij dit. Ze vind het iedere keer weer om te smullen.

3 jaar geleden

Mag ik vragen hoe jullie dat doen met de hoeveelheid zout die er in de tomatensaus zit? Ik probeer alles zo zoutloos mogelijk te doen maar in die sauzen en tomatenpuree zit best veel zout? Vanaf wanneer mag dat dan wel?

3 jaar geleden

Reactie op Kim123-24

Mag ik vragen hoe jullie dat doen met de hoeveelheid zout die er in de toma ...
Valt mee hoor. Deze maar op basis van 100 gram 0,02 gram zout terwijl inhoud blikje maar 70 gr is

3 jaar geleden

En anders zelf verse vlees tomaten in blokjes doen en mee bakken

3 jaar geleden

Onze dochter eet sinds ze 11 maanden was mee met de spaghetti. Ik maak het meestal vegetarisch met gebakken courgette en saus uit een pot. Ze krijgt veelal pasta en de courgette waar dan een heel klein beetje saus aan zit. Dan is het met heel weinig zout dus lijkt me geen probleem. Ze vindt het heel lekker, maar ik heb wel gemerkt dat andere pasta makkelijker eet. Die sliertjes, ook als ik ze heel klein snijd, vindt ze lastig 😁

3 jaar geleden

Reactie op Kim123-24

Mag ik vragen hoe jullie dat doen met de hoeveelheid zout die er in de toma ...
Ik gebruik 1 blikje tomaten puree en 2 pakjes/blikken tomaten blokjes. Zit amper zout in 😎

3 jaar geleden

Hij krijgt dit sinds hij 10 maanden is en hij is nu 13 maanden... Maak het wel zelf en vers zonder pakjes en zakjes.

3 jaar geleden

Onze dochter eet sinds ze een maand of 7 was volledig met de pot mee, alleen erg gekruid eten of onhandig eten ( wraps bv) eet ze niet mee, dus ook de macaroni spaghetti en nasi en bami soorten

3 jaar geleden

Hier eet hij dat gewoon mee sinds hij 1 is. Daarvoor uit potje, nu van mama en hij eet nu meer als dat hij met potje deed😂 kleine Vreetjanus.

3 jaar geleden

Mijn zoontje eet dit soort gerechten al super lang voor mijn gevoel, denk vanaf 8/9 maanden al🙈 ik laat hem alleen met pasta’s enzo niet zelf eten, maar geef het via een lepeltje.. anders zit alles onder en daar hou ik niet van😃 Alleen gerechten zoals wraps eet hij dan niet. Ook ivm de kruiden die we gebruiken🤣 Maar hij geniet van pasta’s en nasi/bami vind hij HEERLIJK😊

3 jaar geleden

Hier eet ze ook sinds 11 maanden mee van tafel. Zout gebruik ik al miniem. De pepermolen daar kan ik goed aan doordraaien normaal. Nu dus niet meer. Kruid je eten op uw bord bij. Ze vinden het zo fijn om samen hetzelfde te eten... Ale hier toch.

3 jaar geleden

Mogen ze al bolognaise? Zijn jullie niet bang dat de kindjes teveel zout binnen krijgen? Daar zit ik erg mee.

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Mogen ze al bolognaise? Zijn jullie niet bang dat de kindjes teveel zout bi ...
Zoals je in het topic kunt lezen zijn er genoeg zout arme opties. 😉

3 jaar geleden

Ik wil alles zoveel mogelijk zoutloos geven. Weet iemand watvoor zoutarme bolognese en roomsaus is voor pasta? Welke gebruiken jullie?

3 jaar geleden

Ik maak al sinds ze 10 maanden bolognaise. Wel helemaal zelf. in het begin zelfs alleen van verse tomaten nu van een blik tomatenblokjes (geen zout) dit kruid ik met wat Italiaanse kruiden en verder gehakt en groente naar keuze😉 Ui en prei wel pas vanaf 1 jaar. Het is haar favoriet!